GE Money Bank přináší exkluzivní zpravodajství z olympijského zákulisí

[Tisková zpráva] Nová olympijská webová stránka GE Money Bank slibuje lepší propojení fanoušků Českého olympijského týmu s děním na olympiádě i se sportovci.

GE Money Bank spustila speciální webovou stránku pro fanoušky Českého olympijského týmu na internetové adrese www.fandetesnami.cz. Tato webová stránka nabízí nejaktuálnější zpravodajství, kalendář akcí, mapy hlavních sportovišť a blogy vybraných českých olympijských nadějí. Cílem stránky je přispět k většímu propojení fanoušků olympiády s Českým olympijským týmem.

Víme, že fanoušci mají opravdovou moc posunout české olympioniky blíže k vrcholu a napadlo nás, že by bylo dobré jako součást našich sponzorských aktivit lépe propojit fanoušky s olympiádou a sportovci, říká Ian Forrest, ředitel marketingu GE Money Bank.

Na www.fandetesnami.cz návštěvníci unikátní možnost denně sledovat novinky o českých sportovcích nominovaných na olympiádu, ale také exkluzivní blogy Martiny Sáblíkové, Tomáše Krause, Lukáše Bauera a Patrika Eliáše. „Fanoušci mohou na stránkách sledovat dění ve Vancouveru očima našich olympijských nadějí a dozvědět se, jak se připravují na hry či jaké jsou jejich pocity z vlastních výkonů. Navíc mají možnost poslat sportovcům osobní vzkaz, který se poté objeví na speciálním panelu v české olympijské vesnici přímo ve Vancouveru. Myslím si, že je to skvělý způsob, jak podpořit tým, a máme ověřeno, že sportovci to opravdu ocení“, dodal Ian Forrest.

Partnerství s GE Money Bank pro nás bylo velmi přínosné již při olympijských hrách v Pekingu. Český olympijský tým potřebuje stabilní partnery, na které se lze spolehnout, a kteří mu pomohou mobilizovat olympijské hnutí. Proto jsme rádi, že s GE Money Bank můžeme počítat jak na Zimní olympiádě 2010 ve Vancouveru, tak pro Letní olympijské hry 2012 v Londýně, sdělil Milan Jirásek, předseda Českého olympijského výboru.

Kromě nové webové stránky GE Money Bank také vytvořila aplikaci na Facebooku pro fanoušky, kteří mají zájem vyjádřit svou podporu a sdílet své komentáře s ostatními fandy Českého olympijského týmu. Snaha poskytnout fanouškům nové možnosti přístupu k Českému olympijskému týmu je součástí širší reklamní kampaně. Hlavní myšlenka kampaně je, že za každým úspěchem je skvělý tým lidí a fanoušků. GE Money Bank to ví nejen jako fanoušek, ale také jako banka, která má více než 3 600 zaměstnanců, kteří se snaží dopomoci našim klientům k realizaci jejich každodenních snů.

Skupina General Electric (GE), jejíž součástí je i GE Money Bank, je navíc od roku 2005 celosvětovým partnerem olympijských her, pro které dodává infrastrukturu, zdravotní péči, energii, či například vysílací zařízení, a napomáhá tak šíření olympijských her po celém světě. Stejně jako tomu bylo před dvěma lety v Pekingu, i letos do Vancouveru dodává General Electric řadu inovativních produktů a technologií potřebných pro provoz areálů a sportovišť. GE se navíc letos poprvé stala také sponzorem Zimních paralympijských her, které se budou konat ve Vancouveru dva týdny po skončení Olympijských her.