GE Money Auto nabízí benzín na cestu k moři a zpět

Zákazníci, kteří do konce června 2006 uzavřou smlouvu se společností GE Money Auto na financování automobilu, získávají CCS kartu v hodnotě 5000 korun. Akce nazvaná v souvislosti s blížící se dobou dovolených příznačně „Benzin k moři a zpět“ je jednou z mnoha výhod, kterou společnost GE Money Auto nabízí spotřebitelům v rámci své letošní jarní kampaně.

Klient, který v rámci kampaně získá CCS kartu v hodnotě 5000 korun, ji může dále dobíjet a využívat i po vyčerpání částky od GE Money Auto.

Hlavní motto kampaně „Každý druhý řidič si na auto půjčil u nás“ zdůrazňuje skutečnost, že GE Money Auto profinancovala v loňském roce prostřednictvím leasingu či úvěru nejvíce vozů v České republice a její úvěr autoCREDIT je nejoblíbenějším způsobem financování ojetých automobilů. „AutoCREDIT si získal důvěru klientů především díky flexibilitě splátek, možnosti financovat 100 % ceny vozu a snadnému a rychlému vyřízení,“ doplňuje Petr Šaštinský, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Auto. Jarní kampaň potrvá až do 30. června 2006.

Mezi další výhody, které GE Money Auto svým zákazníkům běžně nabízí, patří:

  • Věrnostní program Program Plus – umožňuje výrazné cenové zvýhodnění při financování dalšího vozu a zjednodušený schvalovací proces. V rámci Programu Plus obdrží klienti rovněž CCS kartu nabitou na hodnotu 2000 Kč.
  • Karta Benzin Plus – zákazníci ji získají při uzavření nové smlouvy. Opravňuje je čerpat pohonné hmoty u čerpacích stanic Benzina a Paramo se slevou 0,80 Kč na litru pohonných hmot. Její platnost skončí v prosinci 2008 – mohou ji tak využívat téměř tři roky.

Jen za první dva měsíce letošního roku natankovali zákazníci při 38 000 transakcích 886 000 litrů pohonných hmot a tím ušetřili 545 000 korun.

Jarní kampaň bude výrazně podpořena prostřednictvím nejrůznějších druhů médií. „Tradičním nástrojem jsou atraktivní POS materiály, které budou distribuovány na více než 1600 autobazarech a autosalonech v celé ČR. Chybět nebudou billboardy, internetové bannery, direct mailová komunikace či reklama na obrazovkách bankomatů GE Money Bank,“ uvedl Jan Hrubý, marketingový ředitel GE Money Auto. Připraveny jsou také tři verze televizních reklamních spotů, spoty pro regionální rozhlasové stanice a tištěná inzerce v denících a specializovaných automobilových médiích.

Společnost GE Money Auto profinancovala v roce 2005 v České republice nejvíce vozů koncovým uživatelům – celkem 38 876 automobilů v souhrnné hodnotě 7,150 miliardy korun. Počet financovaných vozů vzrostl ve srovnání s rokem 2004 o 8 %, souhrnná pořizovací cena financovaných automobilů vzrostla meziročně o 10 %.

Eva Chaloupková,
tisková mluvčí GE Money Auto