Garantovaná úroveň služeb – nový přístup KB ke klientům

Komerční banka se jako první banka na českém trhu zavazuje dodržovat vůči klientům garantovanou úroveň služeb. To znamená, že banka se zavazuje dodržovat jasně stanovené principy týkající se produktů, služeb a přístupu ke klientům.

Obsah jednotlivých závazků vychází z průzkumů provedených mezi klienty. Podle těchto průzkumů klienti řadí kritéria důležitá pro výběr banky v následujícím pořadí:

  • důvěryhodnost banky, jistota uložení peněz
  • přesnost a spolehlivost při provádění operací
  • rychlost provedení operací a služeb
  • ochota a vstřícný přístup zaměstnanců
  • odbornost a úroveň poradenských služeb
  • výše poplatků
  • diskrétnost.
Z uvedených očekávání a požadavků klientů také vycházejí konkrétní závazky, které jsou součástí garantované úrovně služeb a které jsou založeny na čtyřech základních principech: důvěra, rychlost, bezpečí a spokojenost. Vysvětluje výkonný ředitel pro marketing KB André Leger.

Závazky KB ke klientům:

1.Chráníme Vaše peníze a informace o nich

Z provedených výzkumů vyplývá, že důvěryhodnost a stabilita patří ke klíčovým prvkům při rozhodování klientů o výběru konkrétního peněžního ústavu. Komerční banka je součástí významné a silné evropské bankovní skupiny Soiciété Générale , KB je bankou zdravou a stabilní uvedl místopředseda představenstva a náměstek generálního ředitele KB Laurent Goutard.

2. Nabízíme Vám důvěryhodný vztah

Všem klientům KB nabízíme obsluhu u jejich osobního bankovního poradce, který je s nimi připraven projednat jejich finanční potřeby a nabídnout vhodné řešení a radu. Povinností banky je klientům při zřízení služby nebo finančního produktu poskytnou detailní informace, a to včetně souvisejících poplatků. Říká Jan Pokorný, výkonný ředitel pro distribuční kanály KB.

3. Umožňujeme Vám snadný a rychlý přístup k Vašim penězům a k informacím o nich.

Dosažitelnost banky výrazně přispívá k pohodlí klientů a představuje jedno z důležitých kritérií pro výběr banky. KB plánuje i v roce 2005 otevírání dalších obchodních míst. Klienti KB mohou získat informace o svých penězích a manipulovat s nimi 24 hodin denně. KB stále nabízí spojení s Telefonním centrem KB zdarma, prostřednictvím bezplatné linky.

4. Záleží nám na Vaší spokojenosti.

Jestliže klient nebude spokojen se svým běžným účtem, KB mu vrátí poplatky za jeho vedení. Tento závazek se týká účtů Ideal konto, Perfekt konto, Expreskonto, A-konto, Gaudeamus, Efekt, Komfort, Excelent a Optimum Medicum. Vráceny mohou být až dva měsíční poplatky, pokud jsou dodrženy bankou stanovené podmínky.

Marie Petrovová
Tisková mluvčí KB