Fotbalové dresy téměř vyprodány, hlásí T-Mobile

Fanoušci si z prodejen odnesli již více než 120 000 dresů. T-Mobile přivítal miliontého tarifního zákazníka.

Praha, 2. července 2004 – Češi fotbal milují a jsou hrdí na své reprezentanty. Dokazuje to prodej tarifů a Twist sad, k nimž jako bonus T-Mobile přidává repliky dresu české fotbalové reprezentace. Z pultů jich už zmizelo více než 120 000. Očekávali jsme, že dresy půjdou na odbyt, ale ani ve snu nás nenapadlo, že zájem bude tak vysoký. Samozřejmě nás těší obchodní úspěch, stejně důležité ale je, že díky nám měli Češi možnost fandit tak, jak se to má dělat: v národních barvách, říká k tomu Jiří Dvorjančanský, šéf marketingu T-Mobile.

Také díky fotbalové horečce překročil počet tarifních zákazníků T-Mobile hranici jednoho miliónu. Nyní jsme podle počtu tarifních klientů největším mobilním operátorem v České republice. Pokud by všichni operátoři používali jednotnou metodiku výpočtu uživatelů předplacených sad, s největší pravděpodobností by se ukázalo, že jsme největší operátor i podle celkového počtu klientů, uvedl marketingový ředitel T-Mobile Jiří Dvorjančanský. T-Mobile totiž mezi své klienty započítává předplacené karty Twist, které byly využité během posledních 12 měsíců. Další český operátor ale má toto období ještě o několik měsíců delší.

Současné úspěchy T-Mobile dokladují, že se společnosti daří přesvědčit zákazníky o výhodnosti tarifních programů. Trh je vyspělejší, klienti už berou mobil jako naprostou samozřejmost a hledají možnosti, jak jej využívat co nejefektivněji. Právě takoví lidé, ale také podnikatelé, malé a střední firmy a velké korporace volí T-Mobile, doplňuje Dvorjančanský.

Dresů bylo pro T-Mobile vyrobeno 140 000, jsou ale skoro vyprodány, protože velký počet jich T-Mobile také zdarma rozdal v rámci různých propagačních akcí. Podobným způsobem podpořil T-Mobile národní tým na evropském šampionátu už v roce 2000, kdy také mezi fanoušky distribuoval statisíce dresů.