Fio drží nulové bankovní poplatky již pátým rokem. Ani jako banka nehodlá zdražovat

[Tisková zpráva] Fio poskytuje již od roku 2006 běžný účet bez poplatků s bezplatným tuzemským platebním stykem, a to jak pro fyzické osoby, tak pro podnikatele a firmy. Politiku nulových bankovních poplatků nehodlá ani v budoucnu měnit.

Fio jako první finanční instituce v ČR nabídla všem svým klientům bez rozdílu standardní bankovní služby za nulové poplatky – běžný účet s internetbankingem a neomezeným počtem elektronických plateb v rámci ČR zdarma poskytuje již od roku 2006. Od roku 2007 k účtu navíc bezplatně vydává elektronickou platební kartu. Dále nabízí možnost neomezeného zasílání plateb v EUR na Slovensko a zpět bez poplatků nebo výhodné europlatby za 1, resp. 2 eura do ostatních zemí eurozóny.

I proto má nyní Fio již cca 28.500 spokojených klientů využívajících bankovní produkty, kteří mají k dispozici síť 55 poboček po celé ČR. Na těchto pobočkách mohou využívat služeb zkušených klientských pracovníků, a to včetně hotovostních operací. Vzrůstající oblibu Fio účtů potvrdilo i již druhé vítězství v anketě veřejnosti Zlatý Měšec v kategorii Banky a družstevní záložny.

„Se strategií poskytování kvalitních bankovních služeb s nulovými poplatky jsme přišli jako první na českém trhu a ani v reakci na kroky konkurence ji nehodláme měnit. Integrace pod Fio banku, která nyní u bankovních služeb proběhne, na této skutečnosti rovněž nic nezmění,“ deklaruje stabilitu cenové politiky Fio Jan Sochor, ředitel Fio banky.