Fio banka dokončila integraci a nabízí plný rozsah služeb

[Tisková zpráva] Fio banka úspěšně dokončila integraci bankovních služeb do svého produktového portfolia a začala v České republice i na Slovensku nově nabízet běžné účty bez poplatků, platební styk, vkladové účty a úvěry.

Fio banka ode dneška nabízí na svých pobočkách tradiční bankovní služby. Využít výhod stěžejního produktu – běžného účtu s neomezeným počtem tuzemských plateb zdarma – tak u ní nyní mohou fyzické osoby, podnikatelé i firmy. Bankovní služby dosud v rámci skupiny Fio poskytovala Fio, družstevní záložna, jejíž klienti se k dnešnímu dni stali automaticky klienty banky, a to beze změny čísla účtu, bankovního kódu či platební karty. Totéž platí pro Slovensko, kde dnes banka také začala působit prostřednictvím své zahraniční pobočky.

„Navazujeme na úspěšné působení instituce, která jako první uvedla na český trh internetbanking nebo běžný účet s tuzemským platebním stykem zdarma. Jak jsme již deklarovali, i nadále se hodláme držet strategie poskytování kvalitních bankovních služeb za nulové či velmi nízké poplatky prostřednictvím široké sítě téměř 60 poboček v ČR,“ komentuje dokončení integrace Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Fio banka má aktuálně cca 60 tisíc klientů, kteří využívají bankovní služby nebo investují na burze. Dnes spustí novou podobu stránek www.fio.cz, které nabídnou návštěvníkům mimo jiné užitečné kalkulačky poplatků pro rychlou orientaci v cenách služeb.