Wüstenrot Přijde vhod! Finanční skupina Wüstenrot spouští největší kampaň ve své historii

[Tisková zpráva] Wüstenrot spouští největší reklamní kampaň ve své historii, jejímž cílem je podpořit inovovanou korporátní identitu.

Prvním krokem k nové image Wüstenrotu bylo představení upraveného loga na začátku ledna. V současné době se k němu přidává nový slogan a masivní imagová kampaň v médiích, na kterou naváže kampaň na podporu produktů.

Wüstenrot nabízí široké spektrum finančních služeb – od pojištění přes stavební spoření, hypotéky a úvěry, po služby retailového bankovnictví s nabídkou vkladových produktů. Existuje mnoho životních situací, kdy se tyto služby mohou hodit. Nová reklamní kampaň upozorňuje na některé z těchto situací a přibližuje tak bohatý sortiment nabízených služeb potenciálním i stávajícím klientům. Kampaň pro Wüstenrot připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Kromě televizního spotu vyrobeného pod taktovkou režiséra Romana Valenta ve spolupráci s Boogie Films, je kampaň podpořena rozsáhlou venkovní reklamou a podporou na internetu.

V kampani se přestavuje nový vizuální styl, ve kterém se tvůrčím způsobem pracuje s novým odstínem oranžové barvy, barevnými přechody, upravovanými fotografiemi a speciální technikou natáčení spotů.

Významným spojujícím prvkem je nový slogan „Přijde vhod“. Ten by měl zdůraznit, že kvalitní bankovní a pojistné produkty mají v každodenním životě své místo a není radno je podceňovat – zkrátka člověk nikdy neví, kdy mu přijdou vhod. „ Alespoň základní finanční plánování by se mělo stát součástí života každého z nás. Řešit tuto stránku včas – právě teď a neodkládat ji na neurčito. Zabezpečit sebe a své blízké, využít přitom lepší služby a produkty za lepší ceny. Právě teď, nikoli až někdy v budoucnu. Toto je hlavní sdělení právě začínající imagové kampaně Wüstenrotu všem svým stávajícím a potenciálním klientům,“ dodává tisková mluvčí Wüstenrotu Kateřina Bílá.