FINANČNÍ SKUPINA PPF SE STALA PARTNEREM SOUTĚŽE O NEJLEPŠÍ FIREMNÍ IMAGE

Finanční skupina PPF se i letos stala generálním partnerem prestižní soutěže Rhodos
o nejpůsobivější firemní image. Cílem soutěže je ohodnotit image jednotlivých společností a v každém z devatenácti vybraných oborů výroby a služeb vybrat tři firmy
s nejpůsobivější image. Vedle image firem je v rámci soutěže Rhodos posuzována také image českých měst a států.

Skupina PPF, která patří k nejvýznamnějším finančním skupinám v ČR, se rozvoji své korporátní identity a image sama dlouhodobě věnuje. „Uvědomujeme si, že image hraje v životě firmy a jejím úspěchu klíčovou roli a je nezbytné s ní neustále pracovat. I proto jsme
se rozhodli podporovat ocenění Rhodos,“ tvrdí Ivan Lackovič, ředitel marketingu
a komunikace PPF.

PPF letos poprvé zapojuje do hlasování o firmu s nejpůsobivější image
také širokou veřejnost a média

Letos poprvé bude hodnotit image firem také široká veřejnost, a to prostřednictvím on-line ankety na serveru www.ekonomika.idnes.cz Firma, pro níž bude hlasovat nejvíce čtenářů iDnes, se stane vítězem v kategorii „Cena iDnes“.
Každý dvoustý hlasující získá od finanční skupiny PPF dva lístky na Letní shakespearovské slavnosti, významný kulturní projekt, jehož partnerem je PPF již třetím rokem.

PPF iniciovala i další novinku letošního ročníku soutěže Rhodos – Cenu médií. Jedná se o ocenění pro firmu, která má podle názoru novinářů nejpůsobivější image. Důvodem k zapojení novinářů do soutěže je to, že způsob komunikace firem s médii tvoří jeden z významných prvků utváření firemní image. Soutěž Rhodos chce proto prostřednictvím zvláštní ceny veřejně ocenit firmy, které s médii otevřeně a pravidelně komunikují.

O Rhodosu

Žebříček firem s nejpůsobivější image je sestaven na základě telefonického průzkumu, do kterého se každý rok zapojuje 500 vrcholových manažerů z náhodně vybraných firem v celé České republice.

Manažeři jsou požádáni, aby spontánně jmenovali pět firem z každého oboru a ohodnotili, nakolik jmenované firmy splňují jednotlivé parametry, které nejlépe vystihují image firem v daném oboru. Výsledné pořadí jednotlivých firem je určeno na základě součtu průměrů hodnocení dosažených podle daných kritérií. Výsledky 7. ročníku soutěže Rhodos o nejpůsobivější image budou oznámeny na slavnostním ceremoniálu, který se uskuteční 28. května 2003.

Soutěž o nejpůsobivější image každoročně vyhlašuje sdružení Rhodos, které je tvořeno konsorciem společností GfK Praha, OgilvyCID a vydavatelství Economia za podpory finanční skupiny PPF.

PPF a její image

Skupina PPF sama rozvíjí aktivity, které se podílejí na utváření firemní image. Začátkem letošního roku představila svou novu korporátní identitu a nové logo. Image samozřejmě ovlivňují i další aktivity, které společnosti vykonávají, např. sponzoring kultury a nejrůznější charitativní či sociální projekty. Svou odpovědnost si uvědomuje i PPF, a proto prostřednictvím řady kulturních a charitativních projektů pomáhá tam, kde je třeba. Z oblasti kultury je přitom možné jmenovat např. dlouhodobou podporu Ateliéru Josefa Sudka, jehož rekonstrukci skupina PPF iniciovala, podporu Letních Shakespearovských slavností, nebo podporu Divadla Járy Cimrmana. V oblasti charitativních projektů PPF podporuje školu Pipan pro sluchově postižené děti.

PPF patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v ČR. Za 12 let své existence se stala největším českým investorem, který se zaměřuje na správu majetku. Mezi největší investice PPF patří Česká pojišťovna, Home Credit a eBanka, které patří k leaderům na trhu pojišťovnictví, splátkového prodeje a přímého bankovnictví, a TV NOVA, do které PPF vstoupila v polovině loňského roku. Skupina PPF úspěšně rozvíjí své aktivity i na Slovensku a připravuje expanzi i na další trhy regionu střední a východní Evropy.V polovině roku 2002 zahájila skupina PPF aktivity v Rusku, kde nabízí služby spojené s životním pojištěním a splátkovým prodejem.