Finanční skupina ING zahajuje ING Fotbalovou Tour v 12 městech České republiky

Praha
15. října 2002

Finanční skupina ING je od srpna oficiálním partnerem českého národního fotbalového týmu. ING však svou podporu českého fotbalu neomezuje pouze na atraktivní mezinárodní zápasy. Proto ING poskytne po 30 tréninkových rozlišovacích dresech pěti stům regionálních klubů z celé České republiky. U příležitosti předání těchto dresů fotbalovým klubům uspořádá ING v 12 českých a moravských městech sérii regionálních akcí – ING Fotbalovou Tour.

ING chce svou roli partnera českého fotbalu plnit doslova, a proto podporuje i fotbalová mužstva na regionální úrovni. ING Fotbalová Tour – série regionálních aktivit pořádaná v souvislosti s předáním 15 000 rozlišovacích tréninkových dresů – proběhne pod patronátem ING a Českomoravského fotbalového svazu.

Program bude zahájen předáním rozlišovacích dresů zástupcům jednotlivých fotbalových klubů. Součástí této akce budou i turnaje v malém fotbale pod širým nebem a řada doprovodných akcí – například setkání s fotbalovými internacionály, soutěže pro návštěvníky, promítání záznamu s nejslavnějšími momenty českého fotbalu atd.

ING Fotbalová Tour se uskuteční na náměstích jedenácti českých a moravských měst. Proběhne ve dnech 19. října až 3. listopadu 2002 vždy od 9.00 hodin do odpoledních hodin. ING Fotbalová Tour vyvrcholí finálem v Praze.

Rozpis ING Fotbalové Tour:

* 19. října, sobota – Teplice a Jihlava
* 20. října, neděle – Liberec a České Budějovice
* 27. října, neděle – Ostrava
* 28. října, pondělí – Zlín a Hradec Králové
* 2. listopadu, sobota – Olomouc a Karlovy Vary
* 3. listopadu, neděle – Brno a Plzeň

Podpora regionálních týmu a patronát Českomoravského fotbalového svazu nad akcemi, které doprovází předání rozlišovacích dresů, souvisí se čtyřletým kontraktem ING s Českomoravským fotbalovým svazem. Na jeho základě se skupina ING stala od letošního srpna oficiálním partnerem českého národního fotbalového týmu „A“, generálním partnerem českého národního týmu fotbalistů do 21 let a generálním sponzorem národních mládežnických týmů od 16 do 19 let.

Jedním z prvních výsledků spolupráce ING a národního fotbalového týmu je tak i reklamní spot ING, v němž hrají tři fotbalové hvězdy českého týmu A: Tomáš Rosický, Jan Koller a Tomáš Ujfaluši. Tento spot bude uváděn před všemi kvalifikačními zápasy na mistrovství Evropy 2004, jichž se bude reprezentace České republiky účastnit.

Spolupráce s Českomoravským fotbalovým svazem navíc rozšíří i charitativní činnost, která je pro společnost ING běžnou součástí jejích aktivit. Český národní fotbalový tým totiž podporuje dětské SOS vesničky. ING se stala partnerem i této aktivity – zprostředkovaně tak pomáhá i dětem, které by bez této možnosti skončily v dětských domovech.

* * *

ING Group působí v 65 zemích světa a má přes 110 000 zaměstnanců. Z hlediska tržní kapitalizace je jednou z největších finančních institucí v Evropě. V České republice působí od roku 1991. Poskytuje služby v oblasti pojišťovnictví, bankovnictví a správy aktiv přes 400 tisícům individuálních a korporátních klientů. V České republice v rámci skupiny ING Group působí pojišťovna ING Nationale-Nederlanden, ING Penzijní fond, ING Bank, ING Employee Benefits, ING Investment Management, ING Real Estate. Neméně významnými členy skupiny jsou také například ING Lease, ING Baring Private Bank a Baring Communications Equity.