Expresní linka KB má 200.000 klientů!!!

Expresní linka Komerční banky získala v těchto dnech svého dvousetisícího klienta, čímž obhájila přední místo mezi bankami v ČR v oblasti telefonního bankovnictví.

Ke konci loňského roku využívalo služeb Expresní linky 196.290 klientů, což je téměř o 100.000 klientů více, než tomu bylo ke konci roku 2000. Průměrně tak měsíčně uzavřelo smlouvu na Expresní linku 8.330 klientů.

Nespornou výhodou telefonního bankovnictví Komerční banky je jeho dostupnost 24 hodin denně, 365 dní v roce, a to na bezplatné telefonní lince. Kromě toho nabízí KB v rámci balíčku služeb Expreskonto i osobního telefonního bankéře, který své klienty osluhuje přednostně. Navíc mohou klienti využít i možnosti zasílání SMS zpráv o použitelném zůstatku na mobilní telefon. Těchto SMS zpráv zasílá KB v současné době až 650.000 za měsíc.

Marie Růžičková
tisková mluvčí KB