Experti Modrozelené denně odpovídají na více než 350 dotazů, někteří volají i 42krát

Hlad veřejnosti po informacích stále roste. Společnost Vltavín info, provozovatel informační linky Modrozelená, zaznamenává v posledních měsících celou řadu dotazů týkajících se nejrůznějších témat každodenního života (řešení problémů s úřady a byrokracií, exekucemi, dietní programy, zdravý životní styl apod.) Experti zaregistrovali případy opakovaných telefonátů - jeden klient například volal s různými dotazy 42krát v průběhu dvou měsíců.

Po více než roce existence informační linky Modrozelená její experti odpovídají denně dotazům až 350 volajících. I složitější otázky jsou obvykle vyřešeny do pěti minut. Pro řešení jednoduššího problému častěji volající využívají mobilního telefonu, naopak pro delší konzultaci volají z pevné telefonní linky. Během dne, v čase od 9.00 hod. do 17.00 hod., tvoří dvě třetiny volajících ženy, které potřebují řešit praktické otázky, například jak postupovat při jednání s úřady či při reklamacích zboží, často kladou i otázky spojené se zdravým životním stylem a dietami. Naopak po 19.00 hod. převažují volání od mužů, kteří povětšinou hledají odpovědi na otázky encyklopedického charakteru.

Každý klient jednou volá na linku poprvé, ale třicet procent z nich pak využívá informační linku Modrozelená opakovaně. Máme řadu svých stálých klientů, za poslední dva měsíce například jeden z nich volal se svým dotazem na linku Modrozelená už 42krát, potvrzuje oblíbenost informační linky Rudolf Pospíšil, vedoucí marketingu společnosti VLTAVÍN info, která linku Modrozelená provozuje.

Informační linka Modrozelená funguje na telefonním čísle 900 389 900 již druhým rokem a je v provozu každý den včetně sobot a nedělí. Volající je podle charakteru dotazu školenou operátorkou ihned přepojen na odborníka v daném oboru. Cena minuty hovoru je 38 Kč, i složitější problémy jsou však obvykle řešeny do pěti minut. Modrozelenou využívají ženy i muži různých sociálních vrstev, věku i úrovně vzdělání. Informační linka Modrozelená na sebe během posledního měsíce upozornila reklamní kampaní, která upozorňovala na konkrétní tváře jejích expertů. Provozovatelem linky je akciová společnost VLTAVÍN info.