Exkluzivní zázemí poskytuje svým členům Firemní klub České spořitelny

[Tisková zpráva] Vybraní firemní klienti České spořitelny mají od ledna k dispozici tzv. Firemní klub České spořitelny. Jde o exkluzivní klub, který představuje netradiční nadstavbu k běžným produktům a službám.

Firemní klub svým členům nabízí kombinaci bankovních i nebankovních benefitů pro firmu, její manažery i běžné zaměstnance. Členství ve Firemním klubu je jednoleté a je vždy obnovováno na základě posouzení vztahů mezi společností a bankou. Česká spořitelna tak chce přinést dodatečné výhody firmám, kteří s ní mají trvale silné obchodní vazby.

„Korporátní bankovnictví České spořitelny v posledních letech významně roste. S našimi klienty máme úzké vztahy a chceme, aby jim spojení s námi přineslo i něco víc než standardní bankovní obsluhu. Zároveň klientům dáváme příležitost vyjádřit se k našim službám a vlastně se tak spolupodílet na podobě našich produktů,“ uvedl Karel Mourek, ředitel úseku komerčních center České spořitelny.

Manažeři členských firem se mohou zúčastnit odborných seminářů České spořitelny podle svého výběru, na kterých mají možnost setkat se a diskutovat s odborníky České spořitelny i externími prezentujícími. Pro manažery členských firem jsou dále k dispozici rozvojové kurzy s 30% slevou či kolekce doporučení a postupů k udržení a zdokonalení měkkých dovedností. Finančním ředitelům a jejich analytickým týmům poskytuje Firemní klub ekonomické studie a analýzy zaměřené nejen na ČR, ale i na středoevropský region, Euroland a USA. Firemní klub pro členy také vydává dvakrát ročně elektronický Bulletin. Podoba benefitů se bude průběžně měnit, a to hlavně na základě návrhů členů klubu.

Zaměstnanci firmy mají možnost využít slevové kupony na produkty ostatních členů klubu a slevy na produkty a služby České spořitelny (např. 50% sleva na vstupní poplatek spotřebitelského úvěru, díky které již zaměstnanci členských firem v průměru ušetřili přes 1000 Kč). Členství přináší firmě také zvýhodněné nabídky od ostatních členů Firemního klubu a ověřených dodavatelů České spořitelny. Výhodné nabídky tak mohou členové Firemního klubu získat od společností Hewlett Packard, T-Mobile nebo Microsoft.

Firemní klub České spořitelny již uspořádal semináře pro klienty Komerčních center v Plzni, Pardubicích a Ostravě, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Zlíně a Ústí nad Labem. První Business Breakfast s generálním ředitelem České spořitelny Gernotem Mittendorferem se konala za účasti klientů Komerčního centra Plzeň. V nejbližší době Firemní klub připravuje semináře pro klienty ostatních Komerčních center, golfový turnaj a další aktivity.

Významnou roli mají ve Firemním klubu mají Komerční centra České spořitelny. Jde o specializované pobočky, které se starají výhradně o firemní klientelu.  V současné době má Česká spořitelna celkem 15 komerčních center ve všech regionech ČR.