Era nabídne klientům jednoduché, přehledné a férové půjčky

[Tisková zpráva] Na český trh přichází novinka v oblasti úvěrů: Era půjčky. Nově upravené produkty se přizpůsobí potřebám klientů, ať už budou chtít financovat své bydlení nebo si krátkodobě půjčit na cokoli. Era půjčky tak rozšiřují řadu maximálně přehledných a férových Era produktů.

 „V rámci hodnot značky Era nabízíme klientům jednoduché a férové půjčky, bez skrytých poplatků. Nově se tak nebude nic platit za podání žádosti, poskytnutí úvěru ani jeho správu. Spousta lidí má dnes problémy s dluhy, často kvůli tomu, že si neohlídali skryté podmínky u různých nebankovních společností. V případě Ery každý hned zjistí, kolik ho půjčka bude měsíčně stát,“ popsal Petr Jaroš, výkonný ředitel pro obchodní rozvoj a strategii Poštovní spořitelny.

Zákazníci si mohou vybrat z ucelené nabídky produktů, od financování bydlení (Era půjčka na bydlení), úvěru na cokoli (Era půjčka) nebo půjčky s bezúročným obdobím (Era Kreditka). Všechny půjčky se přizpůsobí potřebám zákazníků, kteří si tak mohou sami zvolit dobu splatnosti a výši splátek. Všem také Poštovní spořitelna automaticky nabízí komplexní pojištění proti ztrátě zaměstnání a neschopnosti splácet.

Kampaň k novým produktům reprezentuje motto: „Pro skvělé řešení nemusíte chodit daleko. Era půjčky.“ Reklamní kampaň startuje 4. října v televizi, rádiu, tisku či ve formě venkovní reklamy. K propagaci jsou využity také webové stránky Poštovní spořitelny a obrazovky bankomatů. Součástí kampaně je i oslovení klientů pomocí direct mailu a telemarketingu.

Produktová řada značky Era má za cíl maximálně se zaměřit na požadavky dnešního klienta. První vlaštovkou byl Era osobní účet, který předznamenal celkové zjednodušení produktové nabídky. Všechny změny mají jediný cíl: poskytnout klientům srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby bez ostatních zbytečností.

Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.