eKonto od Raiffeisenbank má 100 tisíc klientů, nyní je jeho založení ještě jednodušší

Úspěšný model účtu eKonto od Raiffeisenbank si již zřídilo více než 100 tisíc klientů. Banka nyní dále zjednodušuje zřízení tohoto účtu, pro získání eKonta není nutná návštěva pobočky. Ojedinělý systém věrnostních slev umožňuje velké většině klientů získat základní bankovní služby prakticky zdarma.

Účet eKonto, který Raiffeisenbank nabízí od podzimu 2007, si již zřídilo více než 100 tisíc klientů. Zájem o tento účet neustále roste, klienti oceňují kombinaci nízké ceny dosažené díky věrnostním slevám a vysoké kvality spojené s ojedinělými službami. eKonto má v sobě navíc i charitativní rozměr, uvedl produktový manažer Raiffeisenbank Roman Přeučil s tím, že právě díky těmto přednostem bylo eKonto vyhlášeno Účtem roku 2008 v prestižní anketě MasterCard Banka roku, eKonto rovněž pravidelně získává ceny pro nejlepší internetové bankovnictví. Úspěch má přitom eKonto jak u fyzických osob, tak i u podnikatelů.

V posledních měsících otevíráme týdně zhruba dvakrát více účtů než v minulosti. Přes 90% z nově otevíraných účtů je právě eKonto, vysvětlil Roman Přeučil. Raiffeisenbank nyní zřízení eKonta ještě ulehčuje. Doposud mohl klient o účet zažádat přes internetové stránky banky, k podpisu smlouvy však byla nutná následná návštěva pobočky. Nyní tato nutnost návštěvy pobočky odpadá, ke klientovi přijede kurýr a umožní mu podpis smlouvy v pohodlí domova či kanceláře. Po nedávném zrušení některých poplatků tak klientům eKonto přináší další benefit, dodal Roman Přeučil.

eKonto je jediným účtem v České republice, za jehož vedení platí banka klientům. Při splnění věrnostních podmínek, na které dosáhne převážná většina uživatelů eKonta, banka každému klientovi každý měsíc zaplatí bonus. Tento systém má navíc i charitativní rozměr, klient se tohoto bonusu může vzdát a banka tuto částku následně pošle na účet jedné ze tří charitativních organizací či sbírkových projektů dle volby klienta: Konto Bariéry, Český červený kříž či Pomozte dětem.

Díky věrnostním slevám v sobě eKonto kombinuje nízkou cenu s vysokou kvalitou, bezpečností a ojedinělými službami. Při splnění věrnostních podmínek klient získá od banky bonus za vedení běžného účtu, zdarma má spořicí účet, platební karty, kontokorent, 2 výběry měsíčně z bankomatu a příchozí platby. Z běžných služeb tak klient platí prakticky jen za odchozí platby (3 Kč za každou platbu). V minulých týdnech navíc došlo k dalšímu snížení cen, banka mj. zrušila poplatek za změnu trvalého příkazu přes internet či zlevnila telefonní bankovnictví.

Raiffeisenbank klade důraz na bezpečnost internetového bankovnictví, veškeré transakce jsou tak zadávány pomocí kombinace dvou bezpečnostních prvků. Z ojedinělých služeb eKonta lze jmenovat např. zamykání platební karty (kartu lze vždy po každé transakci zamknout a zabránit tak jejímu zneužití) či multiměnový účet (pod jedním číslem účtu může klient spravovat až 9 různých měn).

Výhodou eKonta je i systém ePlatby, nejrozšířenější online platební systém v České republice. Díky tomuto systému lze online platit u zhruba 1000 obchodníků – klient tedy po výběru zboží zvolí ePlatby a je přesměrován do svého internetového bankovnictví, kde má předvyplněný příkaz k úhradě. Částka je po zaplacení ihned připsána na účet dodavatele, který tak může okamžitě zaslat zboží.

Od podzimu loňského roku nabízí Raiffeisenbank eKonto i podnikatelům. Po zavedení eKonta pro podnikatele jsme rovněž zaznamenali prudký nárůst zájmu o naše účty. V následujících týdnech představíme pro podnikatele další vylepšení Podnikatelského eKonta, uzavřel Roman Přeučil.