eKonto: výhodný individuální účet od Raiffeisenbank a eBanky

Raiffeisenbank a eBanka od 24. září nabízí ojedinělý typ účtu pod názvem eKonto. Cílové skupiny klientů získají celou řadu služeb zdarma, další služby si mohou zřídit zcela dle svých potřeb. Obě banky na podzim připravily celou řadu dalších novinek v úvěrové i spořicí a investiční oblasti.

eKonto je nový typ účtu, který klientům Raiffeisenbank a eBanky umožní získat celou řadu služeb zdarma. „Raiffeisenbank a eBanka se chce zaměřit především na klienty s vyššími příjmy. Tito klienti nyní od banky mohou získat zdarma výhodný účet eKonto s celou řadou dalších služeb,“ uvedl při představení nového účtu člen představenstva Mario Drosc.

Základem eKonta je účet spojený s přímým bankovnictvím eBanky a debetní karta. Přímé bankovnictví eBanky je dlouhodobě nejkvalitnější na českém trhu a získalo celou řadu ocenění. Za tento základní balíček běžný klient zaplatí 93 korun a ostatní služby může dokoupit dle svých potřeb a přání. „Klient tak není vázán žádnými balíčky a neplatí za služby, které nebude využívat,“ dodal Mario Drosc. Čím více služeb tak uživatel eKonta používá, tím méně platí.

Banka však chce zvýhodnit své cílové skupiny klientů, kterým nabídne tento účet s celou řadou dalších bonusů zdarma. V rámci slevového programu 1. kategorie tak klienti k základnímu eKontu získají zdarma i měsíční výpisy a kontokorent a zvýhodněné výběry z cizích bankomatů. V rámci slevového programu 2. úrovně mají klienti navíc možnost získat zdarma embosovanou platební kartu a tři subúčty v cizích měnách. Všechny tyto služby jsou při splnění podmínek pro zařazení do slevového programu zdarma.

Do prvního programu jsou přitom zařazeni všichni klienti, kterým na jejich účet přijde minimálně 20 tisíc korun měsíčně nebo k příchozím platbám přes 15 tisíc Kč budou mít u banky zároveň úvěr ve výši minimálně 50 tisíc korun, hypotéku ve výši 400 tisíc Kč nebo vklady a investice ve výši 100 tisíc korun. Do druhého zvýhodněného schématu pak spadají všichni klienti s měsíčními příchozími platbami nad 25 tisíc korun nebo hypotékou přes 2 miliony korun nebo s vklady a investicemi přes 500 tisíc korun.

„eKonto je základním stavebním kamenem nabídky banky vzniklé spojením Raiffeisenbank a eBanky. Bude proto využívat i vlastní logo, které kombinuje stávající logo Raiffeisenbank a zároveň vychází z původního loga eBanky,“ dodal Mario Drosc. K účtu budou vydávány i platební karty s vlastním designem. Účet je možné získat na více než 100 obchodních míst eBanky i Raiffeisenbank.

Obě banky na podzim chystají i celou řadu dalších produktových novinek. V úvěrové oblasti nabídnou mj. již tradiční podzimní balíček hypotečních novinek, připraví rovněž speciální účelový úvěr, kterým bude možné financovat např. vybavení bytu, nákup družstevních bytů, ale i investice do zdraví či vzdělání. Novinky jsou připraveny i pro spořicí a investiční oblast. Raiffeisenbank mj. nabídne nové prémiové vklady s garantovaným výnosem či podílové fondy vedené v českých korunách.

„Spojená banka se chce stát bankou s nadstandardními službami, kvalifikovaným sevisem a špičkovým poradenstvím. Klient je pro nás na prvním místě a proto jsme se rozhodli, že nové změny odrazí i nový slogan provázející sloučenou banku,“ dodal generální ředitel Raiffeisenbank Lubor Žalman. Od podzimu tak banka bude vystupovat se sloganem „Banka inspirovaná klienty“.