eBanka zkvalitňuje služby klientům

Praha 11.12.2002 – Od počátku roku 2003 přichází eBanka s dalším zkvalitňováním svých služeb pro klienty. Jedná se především o obsluhu klientů a postupné zjednodušování podmínek pro získání některých, zejména úvěrových produktů.

S příchodem týmu nového vedení eBanky pod vedením generálního ředitele a předsedy představenstva Radomíra Lašáka dochází k postupnému, již dříve deklarovanému zájmu o další zkvalitňování klientské obsluhy, nastavení produktů a využívání synergických efektů v rámci celé finanční skupiny České pojišťovny.

Jak řekl Radomír Lašák: „Od počátku příštího roku bude mít každý klient eBanky svého konkrétního partnera (bankéře nebo finančního poradce), na kterého se bude moci kdekoli a kdykoli, tzn. i mimo pracovní dobu obracet. Je pouze na přání a rozhodnutí klienta, zda bude komunikovat pouze s tímto partnerem nebo s jiným pracovníkem eBanky.“

Samozřejmě, že klienti mohou dále využívat bezplatnou klientskou linku a všechny ostatní komunikační kanály, na které jsou u eBanky zvyklí. Jen v měsíci říjnu využilo například Call centrum rekordních 43 tisíc volajících.

eBanka se dále zaměřuje na segment podnikatelů, malých a středních firem a aktivních fyzických osob – občanů. Speciálním segmentem jsou pak studenti středních a vysokých škol.

Všichni klienti eBanky budou nejpozději do konce ledna 2003 informováni o tom, kdo je jejich partner, který s nimi bude řešit jejich finanční potřeby. Na svém Osobním nebo Firemním účtu klienti naleznou nově také kontakty na svého partnera, včetně čísla telefonu, mobilního telefonu, emailové adresy, fotografie a otevírací doby svého Klientského centra.

V rámci pilotního ověřování, které probíhá v průběhu 3. čtvrtletí v Severočeském regionu i průzkumu provedeném ve všech Klientských centrech eBanky bylo zjištěno, že je klienty rozdílně využívána otevírací doba 8–20 hodin, kdy na vybraných Klientských centrech je otevřeno i o víkendu. Na základě tohoto výzkumu dojde od 1.1.2003 u vy­braných Klientských center k úpravě otevírací doby. Tato úprava se však nebude týkat např. nejvytíženějšího Klientského centra eBanky na pražském Václavském náměstí, kde bude i nadále otevřeno v pracovní dny od 8 do 20 hodin a v sobotu od 9 do12 hodin. Také otevírací doba obchodním míst v nákupních centrech zůstává beze změny (viz přehled Klientských center a jejich otevírací doby uvedený v příloze této tiskové zprávy).

V oblasti produktového portfolia eBanky již došlo a dále bude docházet k některým úpravám. Například se jedná o úvěrový produkt MiniKredit, kontokorent pro podnikatele, malé a střední podniky, po jehož zjednodušení se meziměsíčně zvýšila prodejnost o 45 %.

eBanka je univerzální banka (3. nejdůvěry­hodnější v České republice v soutěži o Banku roku 2002), která nabízí ucelené portfolio produktů a služeb pro podnikatele, malé a střední podniky i pro fyzické osoby ve svých 26 obchodních místech. Nadále drží i vedoucí postavení v přímém bankovnictví, o čemž svědčí celá řada ocenění, které získala (např. titul Přímé bankovnictví roku 2002).

Celkový počet klientů eBanky přesáhl 305 tisíc. Více než 78 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky a z toho přes 36 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 74 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 153 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.