eBanka spustila nové webové stránky

Praha, 5. ledna 2007 – eBanka spustila novou podobu svých webových stránek. Součástí redesignu webu je nejen nová grafika, ale i nová infrastruktura. Jedná se o jednu z největších změn, kterými webové stránky eBanky za celou dobu své existence prošly. V současné době mají novou tvář veřejné stránky eBanky; Klientský systém, který je přístupný výhradně klientům banky, redesign teprve čeká.

eBanka nabídla klientům i veřejnosti intuitivní, praktický, rychlý, dynamicky zobrazovaný, vnitřně logicky provázaný, ergonomický web s řadou nových funkcí, které umožní kompletní ovládání účtu přes internet. Konkrétní změny, se kterými se všichni návštěvníci nového webu eBanky mohou začít seznamovat, zahrnují kromě nové grafiky také přehlednější členění jednotlivých kapitol a jednodušší architekturu celých stránek. Web nabízí pohodlné vyhledávání podle zadaných výrazů a snadnou orientaci s pomocí mapy stránek.

Spuštění nových webových stránek eBanky předcházelo několik měsíců intenzivní práce. Na výsledné podobě internetu eBanky se přitom nepodíleli pouze profesionálové; v období příprav byli osloveni zaměstnanci a především klienti eBanky s tím, aby se k návrhům nové podoby webu vyjádřili, ohodnotili ji a připojili své náměty, doporučení i kritické výtky. Mnoho z nich bylo později využito při dotváření konečné podoby webových stránek. Možnost spolupodílet se na nové podobě webu eBanky využilo na dvě stě zaměstnanců a přes dva a půl tisíce klientů. Zajímavé přitom je, že klienti i zaměstnanci hodnotili nové webové stránky podobně:

Projekt redesign webu byl jedním ze strategických projektů eBanky pro rok 2006. Za rozhodnutím podstatně inovovat podobu webu eBanky stojí dynamicky se vyvíjející přímé bankovnictví. To klade velmi vysoké nároky na kvalitu nabízených služeb a vyvíjí tlak na využívání všech novinek, které tato oblast přináší.