eBanka otevřela nové Klientské centrum v Táboře

Praha/Tábor, 11. dubna 2006 – Dnes bylo v Táboře slavnostně otevřeno nové Klientské centrum eBanky; v jeho prostorách je umístěno také Obchodní centrum pro firemní klientelu.

Klientské centrum eBanky se nachází na hlavní třídě, v ul. 9. května 942. Klientům i novým zájemcům o produkty a služby eBanky jsou k dispozici osobní bankéři od pondělí do pátku vždy od 8.30 do 17 hodin. K přístupu na Osobní a Firemní účty slouží samoobslužný terminál instalovaný do vstupního prostoru Klientského centra. Součástí KC je i venkovní bankomat. V nejbližší budoucnosti bude instalován noční trezor.

„eBanka plánuje během roku 2006 otevřít deset nových Klientských center. Nová obchodní místa zasazujeme do lokalit se zvláštním strategickým významem pro rozvoj našich obchodních aktivit. Tábor a jeho okolí takovou lokalitou nesporně je. Věřím, že služby nového Klientského centra v Táboře ocení jak naši stávající klienti z této oblasti, ale že přivede do eBanky řadu klientů nových,“ řekl při příležitosti slavnostního otevření Klientského centra v Táboře generální ředitel eBanky Luboš Černý.