easyJet letenky jsou nyní k dispozici pro business cestující také prostřednictvím GDS rezervačního systému

easyJet podepsal významný kontrakt se společnostmi Amadeus a Galileo v oblasti korporátního cestování.

Společnosti easyJet, přední nízkonákladové evropské aerolinie, a společnosti Amadeus a Galileo podepsali významnou dohodu v oblasti korporátního cestování. Cestovní kanceláře zaměřené na business klientelu budou moci od nového roku kupovat lety easyJet a další doplňkové služby, jako například Přednostní nástup na palubu, přes GDS rezervační systém. Tato dohoda představuje revoluční krok ve vývoji nízkonákladových leteckých společností, neboť easyJet tímto způsobem získá přístup na nové trhy a k novým skupinám zákazníků. easyJet očekává velký nárůst v počtu přepravených obchodních cestujících, kteří v současnosti tvoří okolo 20 procent všech přepravených pasažérů easyJet. Prakticky to bude znamenat, že pracovníci cestovních kanceláří nyní budou mít easyJet nabídku k dispozici přímo v GDS rezervačním systému, spolu s nabídkou jiných leteckých společností. Budou tak moci provádět přímé a jednoduché srovnání.

Společnosti Amadeus a Galileo reagují tímto krokem na dlouhodobou poptávku business pasažérů získat přístup přes GDS systém k letenkám a dalším službám společnosti easyJet, a připravily pro tuto změnu veškeré technické zázemí.

Andy Harrison, generální ředitel easyJet se k této spolupráci vyjádřil: „easyJet má určitě co nabídnout i obchodním cestujícím: vysoký počet frekvencí letů, přístup na hlavní evropská letiště, služby jako Přednostní nástup na palubu a další. Nyní jsme překonali i poslední bariéru, a tak si obchodníci budou moci rezervovat letenky easyJet prostřednictvím svého oblíbeného zdroje – přes cestovní kanceláře a rezervační systém GDS.“

„Přinášíme způsob, jakým efektivně propojit GDS přímo s nabídkami aerolinií, které mají bezpapírové letenky. Tato dohoda s easyJet je vyústěním naší snahy porozumět rychle se vyvíjejícímu segmentu nízkonákladových aerolinií a vymyslet pro ně na míru šité řešení,“ řekl David Jones, Executive Vice President, Commercial, Amadeus.

„V blízké budoucnosti budeme nabízet cestovním kancelářím zaměřeným na business klientelu a jejím zákazníkům širší nabídku služeb tím, že jsme zahrnuli nabídku easyJet přímo do systému GDS. Agenti budou moci vybírat easyJet služby přímo přes Galileo, stejně jako služby jiných leteckých společností. Jedná se také o průlom pro nízkonákladové aerolinie, které se tímto způsobem snadněji dostanou k obchodní klientele,“ dodal Bryan Conway, Managing direktor, EMEA, Travelport GDS.

easyJet zatím neuvažuje rozšířit nabídku svých služeb prostřednictvím GDS systému pro jiné než cestovní kanceláře a agenty, kteří jsou zaměřeni na korporátní klientelu.