E-banking Poštovní spořitelny nabízí okamžitý přehled o pohybech na účtu a další novinky

PRAHA, 6. října 2005 – Počátkem října obohatila Poštovní spořitelna své elektronické bankovnictví o další funkce. Klienti nyní mohou využít funkce Max Info PS a získat tak okamžitý přehled o pohybech na účtu. Mohou si také dobít kredit na předplacené karty všech tří mobilních operátorů.

Elektronické bankovnictví patří v Poštovní spořitelně k oblastem, které velmi dynamicky rostou (viz tabulku v závěru tiskové zprávy). Poštovní spořitelna navíc přichází s dalšími inovacemi, které uživatelům zpříjemní používání Max Internetbankingu PS a Max Mobilu PS.

Naprostou novinkou je v Max Internetbankingu PS služba Max Info PS. Klienti si mohou nechat zasílat například informace o pohybech na účtu či o vybraných bankovních operacích na svůj mobilní telefon nebo e-mail. Získají tak stálý a okamžitý přehled o svém účtu, uvedl Libor Svoboda, výkonný manažer řízení produktů Poštovní spořitelny. Klienti si mohou vybrat, které informace chtějí dostávat na svůj mobilní telefon nebo e-mail  – mohou to být například informace o změnách zůstatku, o příchozích či odchozích platbách a podobně.

V rámci Max Internetbankingu PS a Max Mobilu PS mohou klienti využít dobíjení mobilních telefonů všech tří operátorů. Jako poslední k nim přibyl počátkem října T-Mobile. Klienti Poštovní spořitelny tak mohou dobíjet předplacené SIM karty sobě nebo svým blízkým, a to buď přímo z mobilu nebo prostřednictvím internetového bankovnictví, prohlásil Libor Svoboda.

Elektronické bankovnictví je oblastí, v níž zaznamenává Poštovní spořitelna výrazné růsty počtu uživatelů. Celkový počet klientů, kteří používají některý z kanálů přímého bankovnictví překročil čtvrt milionu. To představuje zhruba čtvrtinu klientů, kteří mají běžný účet. Poštovní spořitelna totiž má 2 miliony klientů, z toho ale zhruba 1 milion používá vkladní knížky, které prostřednictvím kanálů elektronického bankovnictví obsluhovat nelze.

Důvodů pro razantní růst uživatelů elektronického bankovnictví je několik. Svou roli bezpochyby hraje cenová výhodnost elektronických kanálů – například jejich vedení je na rozdíl od některých našich konkurentů vždy zdarma, poplatky za jednotlivé operace se pohybují často od 50 haléřů. Dalším důvodem pro rychlé rozšiřování elektronického bankovnictví je určitě i jeho uživatelská přívětivost – stále pracujeme na inovacích tak, aby bylo používání elektronického bankovnictví co nejjednodušší, řekl Libor Svoboda.