Dvoumiliontý Osobní účet České spořitelny si našel svého klienta

[Tisková zpráva] Již dva miliony klientů využívá Osobní účet České spořitelny, který umožňuje individuální nastavení produktů a služeb podle přání a potřeb klienta.

-    Osobní účet České spořitelny využívá už dva miliony klientů

-    Individuální nastavení podle přání a potřeb klienta

-    Služby lze jakkoli kombinovat a měnit

-    Odměna za aktivitu: sleva z vedení účtu a snížená úroková sazba u Ideální hypotéky České spořitelny

Již dva miliony klientů využívá Osobní účet České spořitelny, který umožňuje individuální nastavení produktů a služeb podle přání a potřeb klienta. Dne 15. září 2010 si jubilejní dvoumiliontý účet sjednala 17letá klientka z Jičína. Ta si založila studentskou variantu Osobního účtu České spořitelny. Součástí této varianty je vedení účtu zdarma, vyhotovení měsíčního výpisu zdarma a další tři volitelné služby zdarma. Jubilejní klientka si v kombinaci zvolila mezinárodní platební kartu, výběry z bankomatů České spořitelny zdarma a  službu přímého bankovnictví Servis 24.

„Osobní účet České spořitelny aktivně využívá už dva miliony našich klientů. Tímto číslem jsme si potvrdili, že variabilita a možnost nastavit klientům produkty a služby podle toho, co skutečně využijí a potřebují, je pro ně velmi důležitá,“ řekl Martin Techman, ředitel rozvoje obchodu České spořitelny. „Každý náš klient má naprosto jiné preference a je pochopitelné, že jako banka s největším počtem klientů v České republice musíme umět nabídnout takové produkty a služby, které budou klientům nejvíce vyhovovat a které si budou moci také libovolně kombinovat a měnit,“ dodal Martin Techman.

Osobní účet České spořitelny je určený klientům starším 18 let a banka jej nabízí od srpna roku 2007. Postupně k němu přibyly i další dvě varianty, a to Osobní účet České spořitelny Student určený pro studenty denního studia od věku 15 do 30 let a Osobní účet České spořitelny Junior pro klienty ve věku 8 až 14 let. Variabilní nastavení Osobního účtu České spořitelny je možné díky nabídce široké škály produktů a služeb k účtu. Každý klient si jej může sestavit buď osobně prostřednictvím konfigurátoru na internetových stránkách banky www.csas.cz, anebo mu s nastavením poradí poradci banky, kteří mu doporučí jen takové služby a produkty, které klient doopravdy využije.

K nejoblíbenějším kombinacím v nastavení Osobního účtu České spořitelny se řadí platební karta, výběry z bankomatů České spořitelny zdarma a internetové a telefonní bankovnictví Servis 24. I když se jedná o nejčastější variantu, má ji sjednanou pouze 12 % klientů. Z tohoto čísla vyplývá, jak je variabilita a možnost si nastavit účet podle svého pro klienty České spořitelny důležitá.

Neodmyslitelnou součástí Osobního účtu České spořitelny je systém benefitů s názvem Program výhod České spořitelny. Jeho cílem je odměnit klienty slevou za vedení Osobního účtu ČS za aktivní využívání tohoto účtu a za využívání dalších služeb v rámci celé Finanční skupiny České spořitelny. Průměrná sleva je zhruba 40 % z měsíční ceny vedení účtu. Aktivním využíváním Osobního účtu ČS mohou klienti získat také slevu 0,5 % z úrokové sazby a snížit si tak úrokovou sazbu u Ideální hypotéky České spořitelny.