Dvojnásobný úspěch RSTS ve Zlaté koruně 2009

V letošním ročníku soutěže Zlatá koruna zaznamenala Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) hned dvojnásobný úspěch! V Ceně veřejnosti se RSTS se svou Nízkou hyposplátkou stala spořitelnou s nejoblíbenějším produktem na trhu a současně jí Finanční akademie udělila druhé místo v kategorii Stavebního spoření. Druhým nejlepším finančním produktem z 213 zúčastněných se tak stala opět Nízká hyposplátka.

O nejoblíbenějších finančních produktech veřejnosti letos rozhodovalo více než 126 000 hlasujících, o nejlepších finančních produktech roku pak Finanční akademie, odborná porota soutěže složená z 260 odborníků v oboru. Konkurence byla velká. V Ceně veřejnosti letos lidé hlasovali pro rekordních 615 produktů, v rámci Ceny Finanční akademie pak odborná porota vybírala z 213 zúčastněných finančních produktů.

Všechna ocenění letošní Zlaté koruny byla předána 23. června na tradičním galavečeru v TOP HOTELu Praha. Jménem Raiffeisen stavební spořitelny převzal ocenění za medailové pozice v Ceně veřejnosti a Ceně Finanční akademie Ing. Jan Jeníček, generální ředitel a předseda představenstva RSTS. Dvojnásobné ocenění v této renomované soutěži je pro nás velkým zadostiučiněním za veškeré naše snahy na poli stavebního spoření. Velice si obou cen vážíme a znamenají pro nás velkou motivaci pro další práci, řekl.

Nízká hyposplátka, vlajkový produkt RSTS s nejnižším úrokovým zatížením pro klienty, se řadí do skupiny tzv. „zelených úvěrů“, kterými lze financovat pořízení úsporných a ekologických systémů v rámci ekologické kampaně RSTS. Mezi její největší výhody patří garance neměnné výše úvěrové sazby u úvěru ze stavebního spoření 3,5 % p. a. po celou dobu úvěru, akontace od 0 % a možnost mimořádné splátky bez jakýchkoliv sankčních poplatků.

Zlatá koruna na svých stránkách soustřeďuje nabídku finančních produktů většiny poskytovatelů finančních služeb v České republice. Od roku 2003 pořádá soutěž, ve které se finanční produkty hodnotí a ty nejlepší získávají ocenění. Výsledky hodnocení pomáhají veřejnosti orientovat se v široké nabídce finančních produktů a motivují zákazníky k tomu, aby se zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů.