Dvě Zlaté koruny pro produkty finanční skupiny AXA

[Tisková zpráva] Ve svých kategoriích zvítězil spořicí účet od AXA Bank i platební karta pro členy věrnostního programu.

Dva produkty finanční skupiny AXA uspěly v prestižní soutěži Zlatá koruna 2010. Odborná porota soutěže ohodnotila spořicí účet od AXA Bank jako nejlepší novinku na českém trhu. Mezi platebními kartami zvítězila již v druhém ročníku po sobě AXA karta, platební karta, která svému držiteli šetří peníze při každém nákupu.

„Vážíme si toho, že odborná porota ocenila náš spořicí účet a platební kartu jako nejlepší produkty v daných kategoriích v České republice,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA. „Tomu odpovídá i obrovský zájem klientů, kteří na spořicí účet během čtyř měsíců uložili již téměř 7 miliard korun. AXA kartu si aktivovalo již více než 30 tisíc členů věrnostního programu AXA Club a za rok 2009 přesáhl objem transakcí 1 miliardu korun.“

Spořicí účet, který AXA Bank nabízí od začátku letošního února, zaujal porotu kombinací výhodného úročení a nulových poplatků za založení i vedení účtu. Celkové zhodnocení až 2,5 % se skládá z 2% základní roční úrokové sazby a 0,5% bonusu, který je vyplácen ke konci roku při průměrném zůstatku nad 40 tisíc korun. K účtu získají klienti internetové bankovnictví, a mohou tak své peníze kontrolovat z pohodlí svého domova. Není určen žádný minimální vklad, pouze k vydání mezinárodní platební karty musí zůstatek dosáhnout aspoň 2 tisíc korun.

AXA karta s úvěrovým rámcem 10 až 50 tisíc korun je určena klientům, kteří mají u finanční skupiny AXA například penzijní připojištění, životní pojištění nebo povinné ručení, nelze ji však zaměňovat s platební kartou vydávanou ke spořicímu účtu od AXA Bank. Za každý nákup zaplacený AXA kartou získávají její uživatelé bonusy, které si mohou nechat připsat na účet penzijního připojištění nebo využít pro slevu na pojistném.

Bonus je vždy minimálně 1 % z ceny nákupu, v partnerských obchodech může dosáhnout až 11 %. „V loňském roce klienti takto ušetřili celkem 14,6 milionu korun, letos dokonce již 12,5 milionu za první čtyři měsíce. Roste počet uživatelů AXA karty a zároveň i průměrná měsíční transakční částka na jednoho uživatele,“ upřesnil Marek Zeman.

K AXA kartě navíc klienti skupiny zdarma získávají i asistenční služby v domácnosti v hodnotě až 49 tisíc korun ročně. Tento servis zákazníkům například pomáhá, pokud jim doma praskne vodovodní potrubí, nebo i když si zabouchnou klíče v bytě. 

„Motto finanční skupiny AXA zní „Více než standard“. Proto neusínáme na vavřínech a i nadále chceme své služby a produkty vylepšovat. Hlavním měřítkem pro nás přitom jednoznačně zůstává spokojenost klientů,“ uzavřel Marek Zeman.