Dvě vítězství ČSOB Leasing v anketách o nejlepší flotilový produkt roku

Společnost ČSOB Leasing se stala vítězem obou letošních anket pořádaných nejprestižnějšími časopisy pro oblast správy a řízení vozových parků. Nejprve se svým produktem „Flotila“, nabízeným v rámci operativního leasingu ČSOB Autolease, získala ocenění v anketě pořádané vydavatelem časopisu Flotila pro nejlepší flotilový „Produkt/Službu roku 2009“, 1. 10. 2009 pak na slavnostním vyhlášení soutěže o „Fleetové produkty roku 2009“ pod patronací časopisu FLEET firemní automobily zvítězila společnost v kategorii „Full service správa vozového parku“. Nominované produkty hodnotila odborná porota i flotiloví manažeři, díky čemuž bylo dosaženo objektivního hodnocení přímo od uživatelů finančních produktů pro financování a správu vozových parků.

Každé ocenění nám udělá velkou radost, neboť potvrzuje, že nabízíme to, co zákazníci opravdu potřebují. Operativní leasing, jejž nabízíme pod obchodní značkou ČSOB Autolease, má pro nás velkou prioritu a v této oblasti dosahujeme rok od roku stále lepších výsledků. Vloni jsme v oblasti operativního leasingu dosáhli 56procentního růstu, což je téměř třikrát vyšší růstové tempo, než jakého dosáhl celý trh. Náš tržní podíl v oblasti operativního leasingu roste i letos, kdy jsme se posunuli ze třetí na druhou příčku na trhu, komentuje úspěchy v operativním leasingu generální ředitel ČSOB Leasing Libor Bosák.

Vítězný produkt Flotila

Kalkulace pro full service leasing s názvem Flotila je určena především pro střední a větší vozové parky. Výhodou jsou zálohové platby na služby zahrnuté do měsíční splátky nájemného, jež jsou zákazníkovi vyúčtovány po ukončení doby nájmu vozidla. V případě přeplatku ČSOB Leasing rozdíl zákazníkovi vrací, v případě záporného výsledku vyúčtování jdou tyto ztráty na náklady naší společnosti a zákazník nic nedoplácí. Zúčtování probíhá vždy na konci nájmu pěti a více vozidel. Tento druh kalkulace zajišťuje zákazníkovi rovnoměrné splátky po celou dobu nájmu a jistotu, že jeho náklady nepřesáhnou dohodnutou částku. Zákazník se tak může plně věnovat svému podnikání a nezatěžovat se těmito podpůrnými činnostmi, popisuje hlavní výhodu produktu výkonný ředitel pro finanční řízení Petr Jeníček. Produkt obecně vychází z principu otevřené kalkulace a nabízí celou řadu služeb, ze kterých si zákazník před uzavřením smlouvy vybírá.