Držitelé Citi kreditních karet mohou vyhrát vstupenky na UEFA EURO 2008™

Držitelé Citi kreditních karet mohou od 25. února soutěžit o vstupenky na zahajovací fotbalové utkání UEFA EURO 2008™ pro 2 osoby včetně ubytování, dále o vstupenky na jednotlivá utkání a oficiální fotbalové míče Addidas EURO 2008.

Citibank patří k leadrům českého trhu kreditních karet a touto cestou chce svým klientům poděkovat za jejich přízeň. Zároveň chceme umožnit fanouškům z řad našich stávajících i nových klientů, aby mohli fandit českému fotbalovému týmu přímo na UEFA EURO 2008™. Všechny vstupenky, které mohou naši soutěžící vyhrát, budou samozřejmě na utkání české reprezentace.“, říká manažer portfolia Citi kreditních karet Jan Riegl.

Samotná soutěž poběží do 30. dubna. Stačí se zaregistrovat na www.citibank.cz , zadat své jméno, příjmení, číslo mobilního telefonu a následně pak zodpovědět soutěžní otázku ze světa fotbalu. Aby byl tento úkol jednodušší, nabídne banka svým klientům tři možné odpovědi. Poté již stačí alespoň třikrát během trvání soutěže použít Citi kreditní kartu, přičemž minimální výše každé z těchto transakcí musí být alespoň 500 Kč.

Soutěžící, kteří správně odpoví na soutěžní otázku a uskuteční alespoň tři transakce ve výši minimálně 500 Kč, postoupí do soutěžního finále, které proběhne 7. května 2008. V den finále soutěže dostanou všichni nominovaní prostřednictvím SMS finálovou soutěžní otázku. Nejrychleji reagující, kteří odpovědí správně, případně budou co nejblíže správné odpovědi, vyhrají exkluzivní balíček UEFA EURO 2008™. Ten obsahuje dvě vstupenky na zahajovací utkání s ubytováním v hotelu. Další výhrou jsou lístky na jednotlivá fotbalová utkání, které věnovala společnost MasterCard.

Navíc na 300 soutěžících, kteří prostřednictvím své Citi kreditní karty uskuteční v období trvání soutěže nejvyšší počet transakcí nad 500 Kč, a to ať již v prvním kole odpovědí správně či nikoliv, čeká oficiální fotbalový míč Addidas EURO 2008.

„Tato soutěž je určena pro všechny naše stávající držitele Citi kreditních karet, ale zároveň i pro nové zákazníky, kteří si v průběhu soutěžního období zažádají o jakoukoli Citi kreditní kartu,“ vysvětluje Renata Němcová Pixová, marketingová manažerka Citi kreditních karet a dodává: „Podobné soutěže nabídla Citibank již v minulosti a odezva klientů byla více než příznivá. Lze proto předpokládat, že takovéto akce budou následovat i v budoucnu.“

Úplné informace o soutěži naleznete na www.citibank.cz.