Doporučení klientům Generali postiženým povodní

[Tisková zpráva] Pojišťovna Generali uveřejnila svá doporučení klientům pro případ škodní události.

Modrá linka pro hlášení škod:  844 188 188 – k dispozici mimořádně i o víkendu od 7 do 19 hodin !!!

Doporučená opatření pro minimalizaci následků povodňových škod

  • vyčerpávání vody, vysoušení a úklid zasažených prostor
  • nezapínat zasaženou elektroniku a domácí spotřebiče a podle možností okamžitě předat k opravě do odborného servisu
  • jakmile to situace dovolí, provést revizi elektrických a plynových rozvodů, pokud došlo k jejich zatopení

Doporučená opatření pro hlášení povodňových škod

Jakmile to situace dovolí, je důležité vytvořit si seznam všech poškozených a zničených věcí s uvedením jejich popisu, stáří a pořizovací ceny. V případě možnosti je vhodné provést jejich fotodokumentaci. Hodnotu a vlastnictví zasažených věcí je potřeba doložit například záručními listy, účtenkami, či jiným pořizovacími doklady.

V případě, že to situace v místě škody umožňuje, ponechat poškozené a zničené věci v místě škody k následné prohlídce pracovníků Generali. Pokud z hygienických, bezpečnostních nebo jiných vážných důvodů nelze zbytky poškozených či zničených věcí na místě uchovat, provést jejich likvidaci. V tomto případě je nutné prokázat existenci důvodů likvidace – fotodokumentace, nařízení hygienika apod.

Náklady, které jsou prokazatelně vynaložené na likvidaci škody, mohou být součástí výplaty pojistného plnění. Doporučujeme vést si jejich záznam. S likvidátorem pojistné události je možné dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění. Generali se tím snaží pomoci především klientům, kteří byli povodní postiženi nejvíce.