Dojeďte šťastně do cíle s navigací zdarma k pojištění DIRECT auto MAXI

[Tisková zpráva] Všichni noví klienti, kteří si u DIRECT Pojišťovny sjednají havarijní pojištění MAXI, získají jako bonus navigaci zdarma. Tato nabídka platí pro sjednání pojistky online a po telefonu. Balíček DIRECT auto MAXI poskytuje pojistnou ochranu v případě havárie, odcizení vozu, živelní události i vandalismu. Obsahuje také asistenční služby ASIST+ a povinné ručení, u kterého nyní noví klienti získávají dva měsíce zdarma.

„Havarijní pojištění MAXI je balíček vhodný pro motoristy hledající kompletní pojistné krytí, které zajistí komplexní ochranu jejich vozidla. K tomuto pojištění nyní, kromě dvou měsíců povinného ručení pro nové klienty, nabízíme také navigaci zcela zdarma,“ říká Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

Havarijní pojištění DIRECT auto MAXI zahrnuje pojištění pro případ odcizení vozidla, proti škodě způsobené havárií vozidla, živelní událostí a vandalismem. Pro případ krádeže vozidla je automaticky zdarma kryta i dětská autosedačka. Frekvenci platby pojistného si klient může zvolit dle svých potřeb (roční, pololetní nebo čtvrtletní). Balíček zahrnuje i povinné ručení DIRECT s pojistným krytím 35/35 milionů nebo 70/70 milionů korun. Součástí je také služba ASIST+, která zajišťuje pomoc asistenční služby v souvislosti s dopravní nehodou nebo poruchou vozidla.

Pro výpočet pojistného zohledňuje DIRECT Pojišťovna nejvíce kritérií ze všech pojišťoven na českém trhu (jedenáct v porovnání s na trhu obvyklými čtyřmi). To vede k vysoké individualizaci pojistného, která klientům DIRECT Pojišťovny umožňuje dosahovat výrazných úspor oproti tržnímu průměru. Pojištění lze u DIRECT Pojišťovny během několika minut sjednat pohodlně přes internet nebo po telefonu.

Do konce října získají noví klienti, tedy i ti, kteří využijí speciální nabídky k balíčku DIRECT auto MAXI, dva měsíce povinného ručení zdarma. K němu mohou rovněž zdarma získat i služby Ochrana bonusu a AutoHELP, který přináší velké zjednodušení procesu likvidace v případě nezaviněné nehody. Klientovi DIRECT Pojišťovny v takovém případě stačí pouze kontaktovat pojišťovnu, která za něj vše vyřídí a vyplatí mu pojistné plnění. Mnoho starostí si klienti ušetří zvláště v případě, kdy je viníkem nehody cizinec nebo nepojištěný řidič.