Nehoda autobusu: Do Recka odleta specialista asistencni sluzby pojistovny Generali

[Tisková zpráva] Do Řecka odlétá specialista asistenční služby pojišťovny Generali

Dnes ve 12:00 odlétá do Řecka specialista asistenční služby pojišťovny Generali, u níž mají cestovní pojištění všichni čeští turisté z havarovaného autobusu. Bude koordinovat případ přímo v místě nehody. Jeho úkolem je v co nejrychlejším čase zajistit potřebné informace o aktuálním stavu zraněných klientů a navštívit je v nemocnici, pokud to jejich zdravotní stav dovolí. Současně bude plnit úkoly centrály v Praze.

K dispozici má i peníze v hotovosti pro případ, kdyby bylo potřeba v místě (v nemocnici) hradit některé výdaje spojené s léčením či ošetřením. Při nehodě zahynuli tři lidé. Pět osob bylo hospitalizováno. Dalších sedm včetně řidiče mikrobusu bylo ošetřeno přímo na místě. Výlohy spojené s jejich léčením v Řecku pokryje cestovní pojištění pojišťovny Generali, která pomůže zraněným turistům uplatnit na pojišťovně viníka dopravní nehody i případné škody nad rámec cestovního pojištění. Po projednání s pozůstalými zajistí pojišťovna Generali prostřednictvím své asistenční služby přepravu tělesných ostatků osob, které při nehodě zahynuly.

Je nezbytné zmapovat aktuální stav zraněných turistů a být jim nablízku pro případné konzultace. Proto posíláme do Řecka specialistu naší asistenční služby, který bude mít jako primární úkol péči o zraněné klienty a koordinaci pomoci s transportem zpět do ČR," vysvětluje Roman Koch, vrchní ředitel a člen představenstva pojišťovny Generali. „Specialista zůstane v Řecku minimálně do neděle 18. srpna. Všichni čeští turisté, kteří se stali účastníky tragické dopravní nehody autobusu v Řecku, mají cestovní pojištění u pojišťovny Generali. Hospitalizovaným klientům, jimž zdravotní stav neumožní návrat v plánovaném termínu, zajistíme přepravu zpět do ČR,“ dodává Roman Koch.