UNIQA pojišťovna do konce roku se zvýhodněným povinným ručením

UNIQA pojišťovna vyhlásila na období říjen až prosinec 2009 akční nabídku povinného ručení. Všichni noví klienti dostanou nyní zdarma komfortní asistenční službu. Jejich bezeškodní bonus za poslední dva roky UNIQA zdvojnásobí a započte ho automaticky ve stejné výši i pro havarijní pojištění, rozhodne-li se klient sjednat ho. A k tomu ještě budou prostřednictvím exkluzivního servisu MeteoUNIQA varováni pomocí SMS nebo e-mailu vždy, když se bude blížit lokální extrémní výkyv počasí.

V sazbách povinného ručení uplatňuje UNIQA i nadále v rámci segmentace speciální slevy pro řidiče mimo Prahu. Zvýhodňuje rovněž zkušené řidiče, ale i opatrné řidiče do 28 let, kteří za poslední tři roky nebourali. Pokračuje zvýhodnění pro osoby tělesně postižené a pro profesní skupinu lékařů.

Byly rozšířeny služby v rámci asistenčního servisu pro motoristy, kteří se ocitnou cestou v nesnázích. Má-li například bouračka klienta za následek nepojízdnost jeho vozu, přistaví mu UNIQA z jeho povinného ručení náhradní vozidlo až na 5 dnů zdarma. Stane-li se, že klientovi z nepozornosti dojdou cestou pohonné hmoty, asistenční služba z povinného ručení mu je zdarma kdekoli v ČR doveze. Tím UNIQA překročila tradiční vnímání povinného ručení jako pojištění uzavíraného obligatorně jen v zájmu ochrany jiných osob.

Hlavním smyslem zdvojnásobení bonusu v povinném ručení je zvýhodnit motoristy jezdící bez nehod. Kromě toho chce UNIQA v rámci podzimní akční nabídky podpořit také motoristy, kteří zatím nemají havarijní pojištění, chtěli by si ho pořídit, ale dosud jim připadalo drahé. V rámci této kampaně nabízí novým klientům už na začátku automaticky stejný zvýhodněný bonus, jaký jim UNIQA vypočte pro povinné ručení. Tím bude havarijní pojištění cenově velmi atraktivní zejména pro dobré řidiče. Touto cestou přispívá UNIQA pojišťovna rovněž ke komplexnější pojistné ochraně vozidel.

MeteoUNIQA je na českém trhu jedinečný systém včasného varování před extrémní nepřízní počasí (jako jsou například vichřice, krupobití, náledí, vánice, silné lijáky, apod.), na něž je dobré se připravit. Unikátnost spočívá v tom, že klient dostává jen lokálně relevantní výstrahy podle jím zadaného PSČ, a to ve formě SMS nebo e-mailu. Předstih, s nímž se o blížící nepohodě dozví, mu umožňuje přijmout odpovídající opatření – např. odložit cestu nebo schovat auto do garáže.