Direct Pojišťovna si na trhu online pojištění stále drží vedoucí postavení

[Tisková zpráva] Podle výzkumu agentury Millward Brown je DIRECT Pojišťovna jedničkou na trhu online pojištění s tržním podílem 26 %. Zákazníci na sjednání pojištění přes web DIRECT Pojišťovny oceňují především jednoduchost a také spravedlivou cenu.

Tu získají na základě zadávaných údajů, jejichž škála je u DIRECT Pojišťovny nejdetailnější na trhu. V roce 2010 navštívilo internetové stránky www.direct.cz přes 800 tisíc unikátních návštěvníků. Popularitu online prodeje pojištění potvrzují také dosažené výsledky. Za rok 2010 DIRECT Pojišťovna zvýšila hrubé předepsané pojistné o 29,3 % na 294,6 milionu Kč.

„V České republice se stále větší oblibě těší pojištění automobilu přes internet. Podle průzkumu DIRECT Pojišťovny si chce na internetu pojistit svůj vůz 20 % Čechů. Internet tak nabírá na důležitosti a stává se jedním z největších prodejních kanálů pojistek v České republice,“ říká Ondřej Vích, internet manažer DIRECT Pojišťovny a dodává: „Na internet, jako na prodejní kanál budoucnosti, se DIRECT Pojišťovna soustředila již při svém vstupu na trh, a proto nyní její web nabízí pohodlné a rychlé sjednání pojištění. To dokazuje také fakt, že o uzavření pojištění u DIRECT Pojišťovny uvažuje 43 % lidí, kteří již mají zkušenost se sjednáváním pojistky online.“

Lidé, kteří si již pojistku na internetu uzavřeli, považují rychlost za velkou výhodu. U DIRECT Pojišťovny lze, ihned po zjištění kalkulace a vyplnění údajů potřebných pro uzavření smlouvy, vytisknout zelenou kartu a plnohodnotně jí využívat. Celý proces trvá pouhých 7 minut. Zájemci si také mohou zvolit bezpapírovou, tedy čistě elektronickou formu komunikace s pojišťovnou. Na internetových stránkách je pro klienty připravena také Klientská zóna.

Klientskou zónu oceňují zákazníci pro možné přenášení elektronických dokumentů při komunikaci s pojišťovnou, což přináší časovou úsporu např. při nahlášení škodní události. Stačí, aby poškozený pouze zadal číslo smlouvy, vyplnil elektronický formulář a pracovník DIRECT Pojišťovny klienta obratem kontaktuje. Poškozený může přes Klientskou zónu nahlásit škodní událost i v případě, kdy sám není zákazníkem DIRECT Pojišťovny, ale byla mu jejím klientem škoda způsobena. Klientská zóna funguje také jako „osobní složka“ každého uživatele. Přístup automaticky získávají všichni klienti DIRECT Pojišťovny, kteří se mohou přihlásit pomocí klientského čísla a autorizačního kódu zaslaného SMS.