DIRECT Pojišťovna si již třetím rokem drží pozici nejdynamičtější pojišťovny na trhu

[Tisková zpráva] DIRECT Pojišťovna letos představila několik produktových novinek a potvrdila svou pozici inovativní a moderní pojišťovny. Na začátku září 2010 jako první v Česku uvedla unikátní službu AutoHELP, která velice rychle změnila trh povinného ručení.

Letos na podzim, stejně jako každý rok, představila DIRECT Pojišťovna klientům novinku v produktové nabídce, kterou byl nový typ cestovního pojištění. DIRECT patří mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny na českém trhu. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za první pololetí roku 2010 dosáhlo výše 151,2 milionu Kč a v porovnání s prvním pololetím roku 2009 vzrostlo o 32 %.

„Na českém trhu působíme tři a půl roku a pravidelně zavadíme nové produkty a služby. Předloni jsme představili pojištění motocyklů, loni pojištění domova a letos cestovní pojištění. Také díky pravidelnému rozšiřování produktové nabídky jsme byli dvakrát po sobě oceněni titulem Nejdynamičtější pojišťovna roku,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny a dodává: „Díky naší strategii a podpoře a zájmu klientů dlouhodobě patříme mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny v České republice.“

AutoHELP

Letošní podzim uvedla DIRECT Pojišťovna na český trh převratnou novinku AutoHELP, kterou určila trend na místním trhu autopojištění. Po představení nové služby DIRECTu začaly také další pojišťovny přicházet s podobnými produkty. Služba je pro klienty DIRECT Pojišťovny zdarma a pomáhá v případě, kdy klientovi s uzavřeným povinným ručením u DIRECTu vznikne škoda při dopravní nehodě, kterou nezavinil. DIRECT Pojišťovna tuto škodu zlikviduje, vyplatí mu pojistné plnění a poté sama vše dořeší s pojišťovnou viníka nehody. Nehoda, kterou klient DIRECT Pojišťovny nezavinil, nemá samozřejmě vliv na jeho bonus za bezeškodní průběh pojištění a není uplatňována žádná spoluúčast.

Cestovní pojištění

Na začátku října uvedla DIRECT Pojišťovna na trh zbrusu nové cestovní pojištění, které přináší na český trh několik novinek. Tou zásadní je produkt „Cestování bez obav“.

 „Pokud dojde v době, kdy je klient chráněn cestovním pojištěním od DIRECTu k pojistné události na jeho pojištěném majetku, uhradí DIRECT Pojišťovna za klienta škodu do výše spoluúčasti na majetkovém pojištění,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny a dodává: „Nezáleží přitom, zda má klient majetek pojištěn u DIRECTu či někde jinde.“

V rámci cestovního pojištění kryje DIRECT Pojišťovna již v ceně základního pojištění náklady na pátrací akce do výše 300 000 korun. Jako jedna z mála pojišťoven na českém trhu pak kryje také riziko terorismu v rámci pojištění léčebných výloh a automaticky a bezplatně prodlužuje klientům pojištění léčebných výloh, pokud vzhledem k zásahu vyšší moci nemohou odcestovat ze zahraničí v plánovaném termínu.

Výrazný růst DIRECT Pojišťovny

DIRECT Pojišťovna v prvním pololetí letošního roku dále výrazně rostla. Meziročně zvýšila počet účinných smluv v portfoliu o 37 % a k 30. 6. 2010 jich evidovala celkem 60 525. Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny za první pololetí roku 2010 dosáhlo dle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS výše 151,2 milionu Kč a v porovnání s prvním pololetím roku 2009 vzrostlo o 32 %.