DIRECT Pojišťovna se stala díky službě AutoHELP Pojišťovacím inovátorem roku

[Tisková zpráva] DIRECT Pojišťovna získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor 2011 za svou službu AutoHELP.

Tento typ produktu nabídla svým klientům jako první v České republice. Ocenění je součástí soutěže o titul Nejlepší pojišťovna 2011, ceny Hospodářských novin. Sama služba AutoHELP, která se tak stala pojišťovací novinkou roku 2011, výrazně zjednodušuje život řidičům při pojistné události a pro klienty DIRECT Pojišťovny je ke každému sjednanému povinnému ručení zdarma.

„Ocenění Pojišťovací inovátor 2011 si nesmírně vážíme, protože se nám podařilo obstát v konkurenci 21 pojišťovacích produktů. Je pro nás o to cennější, že vítěz vzešel z hlasování veřejnosti, která tak dala najevo spokojenost s naší službou,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. „Být inovátorem trhu je jedním ze základních cílů naší pojišťovny. Již při uvedení služby AutoHELP na trh jsme očekávali, že nás další pojišťovny budou následovat, a to se také potvrdilo. Nastartovali jsme tím doslova revoluci v oblasti likvidace pojistných událostí v České republice,“ dodává Čarný.

Služba AutoHELP byla na český trh uvedena 13. září loňského roku. DIRECT Pojišťovna tak svým zákazníkům jako první v České republice významně zjednodušila likvidaci pojistných událostí. Díky AutoHELPu se již účastníci dopravní nehody, kterou nezavinili, nemusí obracet na pojišťovnu viníka nehody. Klientovi stačí v případě nehody kontaktovat pouze svoji, tedy DIRECT Pojišťovnu, která za něj vše vyřídí a vyplatí mu pojistné plnění. Mnoho starostí si klienti ušetří zvláště v případě, kdy je viníkem nehody cizinec nebo nepojištěný řidič. Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna všem novým klientům k povinnému ručení zdarma

DIRECT Pojišťovna jako inovátor pojistného trhu

Během čtyř let působení na českém trhu rozšiřovala DIRECT Pojišťovna pravidelně svou produktovou nabídku a získala i díky tomu dvakrát po sobě ocenění Nejdynamičtější pojišťovna roku. Jako první představila DIRECT Pojišťovna také několik významných inovací, které změnily nabídku na tuzemském trhu neživotního pojištění.

2007:    první online pojišťovna v České republice

2010:    Ochrana bonusu – v případě jedné pojistné události za rok může klient dále pokračovat v bonusovém schématu

2010:    AutoHELP – revoluce v likvidaci pojistných událostí

2011:    Mobilní aplikace

Při svých inovacích těží DIRECT Pojišťovna z bohatých zkušeností mateřské společnosti RSA, která své produkty a služby nabízí 20 milionům zákazníků ve více než 130 zemích světa. RSA v oboru pojišťovnictví působí již více než tři sta let a má tak přístup k rozsáhlým znalostem a zkušenostem z pojišťovacích trhů v mnoha zemích. V České republice patří DIRECT Pojišťovna díky své strategii, podpoře a zájmu klientů dlouhodobě mezi nejrychleji rostoucí neživotní pojišťovny. Její kompletní nabídku najdou zájemci na www.direct.cz.