Direct mail propagující developerské úvěry HVB Bank získal ocenění v českých i mezinárodních soutěžích

HVB Bank našla originální způsob jak oslovit developery se svou nabídkou individuálně řešeného financování nemovitostí a projektového financování. Direct mail se stavebnicí Lego, který pro HVB Bank Czech Republic připravila pražská agentura Proximity, zaujal osmdesát procent oslovených developerů.

Kampaň s názvem Postavte si vlastní banku vychází z myšlenky, že každý developer má na své projekty jiné požadavky. HVB Bank jim proto svým direct mailem umožnila postavit si banku podle svých představ. Zásilka obsahovala 1026 dílů originální stavebnice Lego a na internetu byla k dispozici animace s návodem ke stavbě banky, jejíž předlohou byla budova ředitelství HVB Bank v Praze na Náměstí Republiky. Jednoduchý nápad zaznamenal u developerů velký ohlas. V návaznosti na distribuci zásilky se stavebnicí lego si sjednalo s našimi bankovními poradci schůzku osmdesát procent všech oslovených developerů, sdělila Petra Kopecká, tisková mluvčí HVB Bank.

Nápad ocenila také porota 5. ročníku direct marketingové soutěže Český Direkt a zvolila jej vítězem kategorie Direct mail B2B. Za kampaň Postavte si vlastní banku získala Proximity Prague i mezinárodní ocenění Gold business to business v Best of Proximity Behaviour Change Awards 2006 v Ženevě. HVB Bank nabízí developerům úvěr, který lze využít jak na financování developerských a polyfunkčních projektů, tak na nákup pozemků a jejich zasíťování a nebo na financování bytové výstavby. Klienti mohou využít úvěr ve výši od 15 do 200 milionů korun, který je limitován 85 procenty celkových investičních nákladů.

HVB Bank již financovala v České republice výstavbu více než 4 tisíc bytů. Mezi projekty financované bankou patří například rezidence Filmařská, bytový dům Slovan, bytové domy Tišnov, bytové domy Líšeň nebo centrum bydlení Líšeň.