Desetitisící návštěvník Orange Housu dostal deset tisíc korun na Oranžové konto

Praha
30. dubna 2002

Deset tisíc korun na Oranžové konto získal od ING desetitisící návštěvník klientského centra Orange House. Po šesti měsících fungování tedy Orange House úspěšně překročil další milník své existence. Desítka je letos pro ING více než symbolická. Za několik týdnů tomu bude již deset let, co v České republice nabízí tato významná finanční skupina své služby.

Klientské centrum ING – Orange House bylo otevřeno 15. října 2001 a funguje tedy jen o něco málo více než půl roku. Přesto jeho pracovníci uvítali už desetitisícího návštěvníka. Stal se jím mladý právník Marek Dufek, který si v pátek 19. dubna 2002 přišel uzavřít smlouvu na Oranžové konto.

„Je to opravdu příjemné překvapení,“ řekl pan Dufek. K této příležitosti byl v Orange Housu připraven fotograf, který šťastného klienta zvěčnil. Ještě více než fotografie ale klienta bezpochyby potěšil dar, který obdržel od ING. Je to 10 000 korun na Oranžové konto, nejvýhodněji úročený spořicí účet bez výpovědní lhůty na českém trhu.

Koncept Orange House je praktickým vyjádřením obchodní strategie ING zvané click-call-face. Tato strategie spočívá v použití různých způsobů komunikace mezi společností ING a klienty. Pokud klientovi nejvíc vyhovuje internet, tedy ono „click“, může komunikovat pouze tímto způsobem. Druhou možností je „call“, tedy kontakt přes telefon. Mnoho lidí ale preferuje osobní setkání a proto mají možnost navštívit klientské centrum Orange House.

V přízemí Orange House jsou tři zóny, které jsou jakýmsi mini-modelem koncepce click-call-face. Návštěvník se zde může připojit na internetový portál ING, zavolat do Kontaktního centra ING nebo se poradit s reprezentanty, jak pracovat s internetem či jak uzavřít smlouvu. V prvním patře se nachází konferenční místnost určená pro různé typy finančních seminářů pro širokou veřejnost, studenty středních a vysokých škol, existující i potenciální klienty.

Pokud přijdou do Orange House klienti se svými dětmi, mohou je během jednání nechat zabavit v dětském koutku.

Součástí klientského centra jsou i prostory pro finanční plánování, které jsou určeny pro nerušená jednání klientů s poradci.

Už od svého otevření způsobil Orange house malé „zemětřesení“ na trhu osobního finančnictví. Nebývalá je například dlouhá otvírací doba, která může uspokojit opravdu všechny zájemce. Ve všední dny je Orange House otevřen od 8.00 do 22.00, o víkendech od 8.00 do 18.00. Taková otevírací doba rozhodně není mezi českými finančními institucemi obvyklá.

Důležitou stránkou tohoto konceptu je nadstandardní přístup ke klientům a jejich potřebám. Předpokladem takového přístupu je příjemná atmosféra a především kvalita poskytovaných služeb – jedině to vede k vybudování dlouhodobého vztahu s klienty.

Není žádnou novinkou, že detail dotváří celek. Tvůrci konceptu kladli na detail velký důraz. Například čekání na volný terminál či vyřízení nějaké služby si klient může zpříjemnit v Orange baru sklenkou džusu nebo šálkem kávy a prolistovat si přitom noviny. O tom, že Orange House funguje, svědčí nejen deset tisíc návštěvníků, ale také plány společnosti ING. V průběhu následujících tří let chce ING vybudovat přibližně 15 klientských center v České republice a na Slovensku.

* * *

ING Group působí v 65 zemích světa a má přes 100 000 zaměstnanců. Je jednou z největších finančních institucí v Evropě z hlediska tržní kapitalizace. V České republice je přítomna od roku 1991. V rámci skupiny ING Group zde působí například pojišťovna ING Nationale-Nederlanden, ING Penzijní fond, ING Bank, ING Investment Management či ING Real Estate.