David Hronek vede expanzi Finančních center Poštovní spořitelny

David Hronek byl jmenován manažerem odpovědným za rozvoj Finančních center Poštovní spořitelny. Je to další krok k dosažení cíle Poštovní spořitelny – stát se do deseti let jedničkou na českém trhu pro drobnou klientelu.

David Hronek je nově odpovědný za rozvoj sítě Finančních center Poštovní spořitelny. Počet Finančních center zvýšíme v letošním roce na takřka dvojnásobek – tedy 22. Prvním nové Finanční centrum otevřeme v polovině února v Praze 5, další budou následovat, uvedl David Hronek výkonný manažer Finančních center Poštovní spořitelny.

Finanční centra nabízejí klientům poradenství a prodej sofistikovaných produktů. Finanční centra jsou dalším prvkem v naší snaze o vybudování multikanálové banky. Klienti k nám mohou například přijít pro sofistikované produkty jako úvěry pro podnikatele, kreditní karty či pro hypotéky, doplnil David Hronek.

David Hronek pracoval v ČSOB od dubna roku 1998. V letech 2001 a 2002 pracoval pro Českou poštu. Do Poštovní spořitelny nastoupil v červenci 2002.

David Hronek vystudoval Podnikohospodářskou fakultu VŠE v Praze, na které získal inženýrský titul. Mluví anglicky a rusky a mezi jeho koníčky patří hory – hlavně snowboard a adrenalinové sporty. Když mu zbude čas, věnuje ho četbě. Je ženatý a má dva malé kluky.