Čtyři miliony důvodů k radosti

T-Mobile chce být pro všechny symbolem jednoduchosti, spolehlivosti a inspirace.

Praha 19. dubna 2004 – Krátce po otevření nového sídla v pražských Roztylech se T-Mobile může pochlubit dalším milníkem ve své historii. Právě dnes totiž přivítal čtyřmiliontého zákazníka. Dosáhl tak další významné hranice na cestě stát se jedničkou mezi domácími mobilními operátory.

Ke konci roku jsme se mohli pochlubit tím, že jsme již podruhé za sebou získali nejvíce nových zákazníků. Nyní jsme se stali dalším velkým operátorem, který poskytuje služby čtyřem milionům lidí. Těší nás to o to více, že konkurence je velmi silná a mobilní telefon má v dnešní době již téměř každý, uvádí Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile, a dodává: Vážíme si každého zákazníka a jeho rozhodnutí být s T-Mobile. Nadále se budeme snažit, abychom byli pro všechny nové i stávající zákazníky symbolem jednoduchosti, spolehlivosti a inspirace.

Uživatelé sítě T-Mobile vítají širokou nabídku služeb, z nichž si mohou vybrat takové, které nejlépe využijí ve své práci i v soukromí. Druhým rozhodujícím faktorem je cena, za niž vybrané služby pořídí. Funkčnost a kvalita sítě, na niž se lze kdykoliv spolehnout, je potom samozřejmostí, bez níž se předchozí dva požadavky neobejdou.

Ze služeb se v poslední době největší oblibě těší Uvítací tóny. K dnešnímu dni registruje T-Mobile úctyhodných 150 tisíc zákazníků, kteří si již vybrali svoji oblíbenou hudební nahrávku a nahradili jí standardní vyzváněcí tón. Zákazníci přivítali možnost, kdy jim až do konce dubna není účtován žádný měsíční poplatek – každým dnem tak počet nových uživatelů narůstá průměrně o deset až patnáct tisíc.

Z nejnovějších nabídek pro předplacené služby zákazníci ocenili věrnostní program Twist Bonus, díky kterému mohou volat mnohem levněji než doposud. První nabízenou výhodou v rámci tohoto programu je o 50 % výhodnější víkendové volání do vlastní sítě. Do programu se již přihlásilo více než půl milionu majitelů předplacených karet a drtivá většina z nich za necelé dva měsíce od jeho vyhlášení splnila podmínky a o víkendech volá o polovinu výhodněji.

Pro firemní zákazníky připravil T-Mobile nedávno nabídku, díky níž lze rovněž výrazně ušetřit. Jestliže si zájemce k nově uzavřené smlouvě na dva roky přikoupí tarifní zvýhodnění WeekStart, za všechny hovory v rámci sítě TMCZ uskutečněné během prvních tří pracovních dní zaplatí pouhých 0,50 Kč/min. Aktivuje-li si navíc novou kartu do 30. června, nebude až do konce září platit měsíční paušál za využívání WeekStart ve výši 99 Kč. Tyto úspory se dají ještě zvýšit kombinací s Víkend+. Potom zákazník volá za 50 haléřů plných pět dní v týdnu.