ČSOB rozšiřuje služby uživatelům ČSOB Linky 24

ČSOB k 1.5.2002 upravuje znění Obchodních podmínek služby ČSOB Linka 24, s cílem umožnit jejím uživatelům odblokování přístupu na kterékoliv pobočce ČSOB v ČR, a ne pouze jako doposud na pobočce, kde si tuto službu zřídili. Při zadávání aktivních operací touto službou, jako je převod peněz na jiný účet apod., musí klient provést identifikaci a autentizaci, při které má možnost tří pokusů. Po třetím neúspěšném pokusu je přístup ke službě zablokován.

Snažíme se neustále zdokonalovat a rozšiřovat naše alternativní distribuční kanály, a proto pokud klient zapomene své bezpečnostní prvky, které mu umožňují realizovat bankovní transakce prostřednictvím ČSOB Linky 24, může si je od 1.5.2002 nastavit na libovolné pobočce ČSOB v ČR." uvedl Tomáš Brouček, výkonný ředitel, zodpovědný v ČSOB za platební operace, karty a elektronické bankovnictví.

Služba ČSOB Linka 24 umožňuje klientům nepřetržitě, tj. 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, přístup k vybraným produktům a službám ČSOB na bezplatné informační lince 0800 110808. Aktuálně v ČSOB tuto službu využívá celkem 83 tis. klientů a jejich počet nadále dynamicky roste.

Milan Tománek
výkonný ředitel
Řízení komunikace Skupiny ČSOB