ČSOB rozšiřuje služby uživatelům ČSOB Linky 24

Od 3. ledna 2003 mají uživatelé ČSOB Linky 24 nově k dispozici možnost telefonicky zadávat výpověď svého vkladu z ČSOB Spořícího účtu. Dosud mohli ukončit úložku na této formě termínového depozita pouze písemnou instrukcí při osobní návštěvě pobočky ČSOB. Občanský průkaz či pas pro identifikaci klienta ovládajícího ČSOB Spořící účet tak po telefonu nahrazuje jeho standardní autentizace pro službu ČSOB Linka 24.

Individuální klienti ČSOB (občané) mají formou spořícího účtu uloženo 17,1 % prostředků z celkového objemu korunových termínovaných vkladů tohoto segmentu a počet těchto účtů činí 27,8% z celkového počtu korunových termínovaných účtů.

ČSOB Spořící účet slouží ke zhodnocování volných finančních prostředků formou postupného ukládání. Prostředky na tomto účtu jsou oproti běžnému účtu úročeny zvýhodněnou úrokovou sazbou. Její výše je závislá na zvolené délce výpovědní lhůty a objemu vložených prostředků.

„Snažíme se neustále zdokonalovat a rozšiřovat naše alternativní distribuční kanály, tak aby naši klienti mohli v kteroukoliv dobu pohodlně vyřizovat co nejvíce svých bankovních transakcí, aniž by museli navštívit naše pobočky.“ uvedl ředitel Jan Doubek, zodpovědný v ČSOB za elektronické bankovnictví. „Od přelomu ledna a února budou moci prostřednictvím ČSOB Linky 24 také zřizovat klasické termínované vklady“, dodal. Zřídit termínovaný účet je zatím možné jen přímo na pobočce po předložení průkazu totožnosti.

Služba ČSOB Linka 24 využívalo ke konci loňského roku bezmála 140 tisíc klientů. Linka 24 umožňuje klientům nepřetržitě, tj. 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, přístup k většině produktů a služeb ČSOB na bezplatné telefonní lince 800 110 808. Její provoz zajišťuje call centrum ČSOB v Hradci Králové. Jeho pracovníci – klientští poradci – měsíčně vyřídí 100 tisíc hovorů a prostřednictvím automatického centra je měsíčně obslouženo dalších 220 tisíc volání.

Milan Tománek
výkonný ředitel
Komunikace a vztahy k investorům