ČSOB Pojišťovně loni stouplo pojistné

Na více než 3,3 miliardy korun stoupla loni hrubá obchodní produkce ČSOB Pojišťovny, tedy částka, kterou její klienti vydali za nově uzavřená pojištění. Předepsané pojistné, které vyjadřuje celkovou sumu, již klienti během roku uhradí za všechna sjednaná pojištění, se zvýšilo na 6,056 miliardy korun. Předepsané pojistné životního pojištění přitom vzrostlo na 3,388 miliardy korun a předpis neživotního pojištění dosáhl částky 2,668 miliardy korun.

Z obchodního hlediska si ČSOB Pojišťovně loni polepšila zejména v prodeji povinného ručení, který stoupl o více než 11 procent, a zvláště pak v prodeji jednorázového životního pojištění. Ten meziročně vzrostl o 26 procent na téměř 850 milionů korun.

Potvrdila se tím úspěšnost dvou našich strategií, které spočívají jednak ve zvýhodnění povinného ručení pro klienty z méně rizikových oblastí a se staršími vozy, jednak v rozvoji bankopojištění a prodeje našich produktů prostřednictvím obchodní sítě sesterské ČSOB, řekl předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny Jeroen van Leeuwen.

Prodej pojištění v obchodní síti ČSOB se postupně stává jedním z nejdůležitějších distribučních kanálů ČSOB Pojišťovny. Zatímco v roce 2003 činil jeho podíl na celkové nové obchodní produkci necelá 23 procenta, loni již stoupl bezmála na třetinu. Kromě životního pojištění si mohou klienti na obchodních místech ČSOB sjednat například také cestovní pojištění, pojištění spotřebitelských úvěrů nebo hypoték, popřípadě pojištění platebních karet proti jejich ztrátě či zneužití.

Kateřina Hamerská
tisková mluvčí