ČSOB Pojišťovna spouští novou kampaň

Jednou z hlavních součástí aktuální kampaně bylo spuštění nového náborového webu ČSOB Pojišťovny www.budzavodou.cz. Cílem je jasnou a interaktivní formou prezentovat práci pojišťovacích poradců a ukázat, že "pojišťovák" není ten, kterého „… dveřmi vyhodíš a oknem ti tam vleze…“. Druhotným cílem kampaně je odlišit se od náborových aktivit konkurence.

ČSOB Pojišťovna spouští novou náborovou kampaň. Hlavní součástí kampaně je spuštění interaktivního we­bu.

Web je vytvořen moderní 3D formou, která názorněji představuje práci v ČSOB Pojišťovně. Interaktivně jsou na webu popsány nejdůležitější části práce pojišťovacího poradce. Zájemce se zde dozví základní podmínky a výhody spolupráce, je zde nastíněn možný kariérní růst. Přímo na webu je možné vznést doplňující dotazy či přímo zaslat životopis.

Chtěli jsme vytvořit opravdu výraznou microsite, která zaujme potenciální zájemce o práci poradce na první pohled a proto jsme web postavili na reálných situacích a skutečných poradcích. Vybrané zaměstnance ČSOB Pojišťovny – pojišťovacího zprostředkovatele a jeho manažera – jsme nafotili v různých situacích a vsadili do vymodelovaného 3D prostředí, které vzniklo na základě informací právě od nich. Poradci se v podobných prostředích každý den pohybují a na webu slouží jakou reálná reference úspěšného kariérního růstu obchodníka v ČSOB Pojišťovně, říká o webu Petr Kleiner, ředitel přímých kanálů ČSOB Pojišťovny.

Již po prvních dnech kampaně můžeme konstatovat, že zájem, který prostřednictvím webu uživatelé projevili, předčil naše očekávání.

Vedle projektů korporátního blogu: www.patektrinacteho.cz, webových účtů pro zákazníky nebo možnosti vyhledat si přes internet nejbližšího poradce v dané lokalitě, jde o další netradiční počin ČSPB Pojišťovny na internetu.