ČSOB opět přináší filmový festival FEBIOFEST

Již sedmým rokem podporuje ČSOB coby generální partner mezinárodní filmový festival FEBIOFEST. Nejinak je tomu i v případě letošního ročníku, v jehož rámci navíc ČSOB nabídne jeho návštěvníkům zajímavý bonus. Každý, kdo si při návštěvě kina zapne na svém telefonu funkci bluetooth, si bude moci zdarma stáhnout kompletní program festivalu a k tomu navíc získá hru do svého mobilního telefonu. K filmovému festivalu se navíc vztahuje i speciální nabídka zbrusu nového ČSOB Spořícího účtu s prémií, která potrvá do konce dubna 2009.

ČSOB společně s týmem Fero Feniče přináší českým divákům další ročník unikátního festivalu, který je u českých diváků každým rokem oblíbenější. FEBIOFEST je nejrozsáhlejším a nejnavštěvovanějším pražským filmovým festivalem. Představuje tak i jedinečnou možnost, jak dostat řadu kvalitních domácích i zahraničních snímků k českému publiku a distributorům. Partnerství s FEBIOFESTEM si ČSOB cení jednak pro kvalitu filmů, které nabízí, a také pro unikátní spojení zapálených nadšenců, vynikajících filmařů a profesionálně zdatných manažerů. Obojí si zaslouží naši plnou podporu, řekl Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.

FEBIOFEST

FEBIOFEST byl založen v roce 1993 nezávislou filmovou a televizní společností FEBIO. V těžkém období přechodu od komunismu k demokracii a tržní ekonomice poskytlo FEBIO příležitost natáčet téměř všem významným českým filmařům, a to včetně Věry Chytilové, Juraje Jakubiska, Jiřího Menzela, Jan Jireše, Jan Hřebejka a dalších.

Návštěvnost Febiofestu 2008 v ČR dosáhla 124 116 návštěvníků (91 349 v Praze a 32 767 v regionech). Dalších 14 000 návštěvníků pak navštívilo slovenský Febiofest. Celkem tedy festival navštívilo 138 116 diváků.

Od roku 2008 jsou v čele FEBIOFESTU jako ředitelé programu Štefan Uhrík a Hana Cielová, dlouholetí spolupracovníci MFF Karlovy Vary, kteří zde vedli od roku 1992 sekci Fórum nezávislých, jednu z nejpopulárnějších a nejnavštěvova­nějších festivalových sek­cí.

Spořící účet s prémií

Letos bude ČSOB v rámci Febiofestu nabízet návštěvníkům festivalu nový investiční produkt „ČSOB Spořící účet s prémií“. Unikátní účet na českém trhu kombinuje výhody klasického spořícího účtu a termínovaného vkladu. Vedle základního vyhlašovaného úroku získají klienti na konci kalendářního roku navíc úrokovou prémii. Její výše je garantována po celý kalendářní rok. Peníze nejsou na účtu vázány po předem danou dobu a je možné je kdykoliv vybrat. ČSOB Spořicí účet s prémií také nabízí vedení účtu včetně zasílání výpisů zcela zdarma. Peníze na účtu má klient kdykoliv okamžitě k dispozici. Tento účet je ideální pro vytváření finanční rezervy – uložené peníze výhodně zhodnotí, ale zároveň klienta nijak neomezuje, pokud bude peníze potřebovat použít.

Produkt bude ČSOB nabízet návštěvníkům festivalu netradičně prostřednictvím mobilního telefonu. Návštěvníci filmového festivalu budou při návštěvě kina upozorněni, že si mají zapnout funkci bluetooth. Do mobilu se jim poté stáhne program celého festivalu společně s nabídkou Spořícího účtu s prémií. Každý, kdo si účet u ČSOB zařídí do 30. 4. 2009 navíc obdrží mimořádnou výši úrokové prémie. Návštěvníci FEBIOFESTU k tomu ještě přes bluetooth jako bonus dostanou zdarma zábavnou mobilní hru.