ČSOB obohacuje své internetové bankovnictví

Další krok k posílení svého přímého bankovnictví učinila ČSOB. Od začátku září nabízí svým klientům k dosavadní čipové kartě s elektronickým podpisem alternativní možnost autorizace internetových transakcí - pomocí mobilního telefonu. Díky této službě s názvem SMS klíč budou moci uživatelé ČSOB Internetbanking 24 využít pro přístup ke svému účtu jakýkoliv počítač připojený k síti internet. Nebude tak zapotřebí optické čtečky čipových karet jako dosud. Zřízení internetbankingu včetně nové služby SMS klíč je v ČSOB nadále zdarma.

Dosud banka výlučně nabízela nejbezpečnější komerčně využívanou formu zajištění finančních transakcí, kterou je čipová karta. Nyní bude tedy možné zvolit jeden nebo kombinaci obou způsobů autorizace aktivních bankovních operací po internetu. Vždy se snažíme nejdříve jít cestou nejbezpečnějšího možného řešení vhodného pro jakkoliv vysokou částku. Nyní vycházíme vstříc zejména klientům, kteří nepracují s tak vysokými částkami, a proto upřednostňují jednodušší technické řešení, vysvětlil strategii banky výkonný ředitel platebních služeb, karet a elektronického bankovnictví, Tomáš Brouček.

Pro zadávání příkazů k platbám a pro další aktivní operace v internetovém bankovnictví nyní stačí vlastnit mobilní telefon v síti jakéhokoliv operátora a mít aktivovanou službu SMS klíč. Pak už po stisknutí příslušného tlačítka v nabídce ČSOB Internetbanking 24 vám banka zašle SMS zprávou autorizační kód, kterým potvrdíte zadaný platební příkaz. Kromě služeb internetového bankovnictví mohou klienti ČSOB využívat i dalších obvyklých forem přímého bankovnictví, jakým je kupříkladu telefonické nebo GSM bankovnictví.

Československá obchodní banka, a.s. je nejsilnější bankou v ČR a druhou největší v celém regionu střední a východní Evropy. Po úspěšné privatizaci, kdy se největším vlastníkem stala belgická banka KBC spolu s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj a Mezinárodní finanční korporace ze skupiny Světové banky, dále dynamicky rozvíjí své služby, s cílem uspokojovat stávající i budoucí potřeby svých klientů.