ČSOB Mobil 24 nově i pro klienty operátora EUROTEL

Velice úspěšné služby ČSOB Mobil 24 a GSM Banking podmíněné využíváním technologie SIM Toolkit byly až doposud přístupné jen klientům sítě T-Mobile (dříve Paegas). Od 16. září však ČSOB nabídne ve spolupráci s operátorem Eurotel stejnou službu i klientům této mobilní sítě. Potřebnou aplikaci dostane zákazník Eurotelu nahranou již přímo na tzv. „bankovní“ SIM kartě u prodejce. Při nejbližší návštěvě pobočky ČSOB si ji v případě zájmu nechá jen aktivovat. ČSOB tak dále zvyšuje komfort těch svých klientů, kteří zatím mohli telefonního bankovnictví využívat jen prostřednictvím pevné telefonní linky.

Služba ČSOB Mobil 24 z nabídky elektronického bankovnictví ČSOB, nově dostupná i pro zákazníky Eurotelu, pokrývá všechny nejběžnější produkty banky, které tak klient může ovládat automatizovaně, např. dotazy na zůstatky účtů, historie účtu, zadání tuzemského platebního příkazu, převody mezi účty téhož klienta apod.

„Počet uživatelů služby ČSOB Mobil 24 se za letošní první pololetí zvýšil o tři tisíce skoro na devět tisíc. Rozšíření naší nabídky pro zákazníky dalšího mobilního operátora je reakcí na zájem, který naše pobočky opakovaně zaznamenávaly, a tak přirozeně čekáme příliv uživatelů dálkového ovládání bankovního účtu“, uvedl Tomáš Brouček, výkonný ředitel ČSOB zodpovědný za elektronické bankovnictví.

Moderní telefonní bankovnictví nabízí ČSOB ve třech základních rovinách: jako službu „s živým bankéřem“ (tj. s obsluhou klientskými pracovníky z tzv. call centra), jako služby automatických hlasových systémů a nejvyspěleji jako služby zprostředkované specializovanými aplikacemi mobilních telefonů (tzv. GSM Banking).

Milan Tománek
výkonný ředitel
Řízení komunikace Skupiny ČSOB