Společnost ČSOB Leasing zaznamenává trojnásobný zájem o leasing osobních aut

Měsíc a půl od zavedení odpočtu DPH na osobní vozidla zaznamenává společnost ČSOB Leasing trojnásobně vyšší zájem o financování osobních automobilů ze strany firem i podnikatelů. Společnost tento úspěch podporuje jarní kampaní, kdy zákazník jako bonus k financování získává zámek řadicí páky.

Tato akce se setkala s mimořádným zájmem – v období od 1. 4. 2009 do dnešního dne bylo prostřednictvím 200 dealerů zapojených do akce uzavřeno se zákazníky již 800 smluv. ČSOB Leasing tak výrazně upevňuje svou pozici na trhu financování osobních automobilů.

Už v prvním dubnovém týdnu hlásila společnost ČSOB Leasing stotřicetiprocentní nárůst žádostí o financování, přičemž toto číslo i nadále roste. Příčinou tohoto dramatického růstu je samozřejmě také přirozený sezónní nárůst. Srovnáváme tříměsíční období rozdělené datem účinnosti novely zákona o DPH, tedy od 15. 2. do 31. 3. 2009 s obdobím od 1. 4. do 15. 5. 2009, kdy obchody každoročně rostou. Takový nárůst však nemá obdoby a jeho souvislost s umožněním odpočtu DPH je zřetelná. Zvýšený zájem jsme rovněž podpořili obchodní akcí, která pořízení automobilu naším prostřednictvím ještě zvýhodňuje, komentuje aktuální výsledky výkonný ředitel pro obchod Radan Šantora. Podle našich údajů vzrostla také průměrná pořizovací cena financovaných osobních automobilů o 12 procent, doplňuje dále.

Jako podporu naší obchodní akce jsme zvolili internetovou kampaň, jejímž cílem bylo zábavnou, ale zároveň i pro uživatele přínosnou formou informovat o naší akční nabídce. V rámci kampaně vznikl microsite www.csobleasing.cz/zamek, v rámci kterého mohou návštěvníci například soutěžit o zámek řadicí páky nebo si vygenerovat personalizovaný certifikát, říká Petr Neuvirth, marketingový a produktový ředitel společnosti ČSOB Leasing. V kampani byly využity pro nás netradiční a přitom maximálně cenově efektivní nástroje, jako například textové PPC (pay per click) inzeráty, inzerce na sociální síti Facebook, bannerové PPC systémy nebo podpora na soutěžních serverech, dodává Petr Neuvirth.

Microsite www.csobleasing.cz/zamek během kampaně dosud navštívilo přes 23 000 návštěvníků a stal se nejnavštěvovanější sekcí webu společnosti. Kampaň tak výrazně překročila plánovaná očekávání. Tuto kampaň včetně microsite připravila pro společnost ČSOB Leasing internetová agentura První multimediální.