ČSOB a Poštovní spořitelna zjednodušují správu karet a platební styk v internetovém bankovnictví

Od prosince mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny využít nových a vylepšených funkcí internetového bankovnictví. Týkají se správy platebních karet, zjednodušení převodů a platebního styku jako celku a v případě PS také věrnostního programu.

Novinkou v menu platebních operací je „Splátka kreditní karty“. „Tato funkce umožňuje zaplacení plné, povinné či vlastní splátky, přičemž aplikace sama předvyplní platební příkaz,“ upřesnil Daniel Grinč, ředitel produktů přímého prodeje ČSOB.

V menu uživatelských služeb mohou klienti nově využít formuláře pro platební karty a elektronicky si zažádat o změnu limitu platební karty, o zrušení automatické obnovy platební karty nebo například o opětovné vydání PIN. Zároveň zde mají možnost změnit si přihlašovací PIN kód ke službám elektronického bankovnictví.

Služby byly doplněny také o komfortní zadání platebního příkazu z historie účtu nebo seznam blokací na účtu. „U Poštovní spořitelny navíc došlo k rozšíření menu informací o účtu, kde si mohou klienti ověřit stav bodů u Věrnostního programu, objednat si z katalogu vybrané dárky a zobrazit historii jejich objednávek,“ dodal Grinč. K dispozici je nově také funkce pro jednoduchý Tuzemský devizový příkaz k úhradě nebo Příkaz k úhradě do zahraničí, který je nyní doplněn o číselník Bankovních spojení partnerů.

Do internetového bankovnictví ČSOB a PS se počítá ČSOB InternetBanking 24, ČSOB BusinessBanking 2, Max InternetBanking PS a Max HomeBanking PS. Všechny tyto varianty umožňují rychlou, pohodlnou a levnou elektronickou obsluhu účtu. Kromě informací o stavu a pohybech na účtu nabízí i možnost provádět vybrané bankovní operace. Nabídka služeb ELB se přitom neustále rozšiřuje.