ČS prodlužuje otevírací dobu poboček o více než 800 hodin týdně

Česká spořitelna prodlužuje od dubna 2007 otevírací dobu více než 430 poboček, a to o více než 800 hodin týdně. Nejde o změnu plošnou, úpravy vycházejí ze zkušeností s provozem jednotlivých poboček a budou tedy v každé pobočce individuální. Na některých místech Česká spořitelna od dubna zruší polední přestávky, jinde pobočka ráno otevře dříve či bude zavírat později.

„K rozšíření otevírací doby jsme přistoupili na základě průzkumu potřeb klientů. Potřebujeme mít takovou provozní dobu poboček, která bude plně vyhovovat požadavkům našich klientů, jež se lokálně liší. S úpravou otevírací doby budeme pokračovat i nadále, abychom mohli pružně reagovat na měnící se potřeby našich klientů,“ uvedl Aleš Sloupenský, ředitel úseku Region východ.

„Po etapě, kdy jsme se soustředili na vybudování internetového, telefonního a mobilního bankovnictví, nejen že nyní prodlužujeme otevírací dobu, ale plánujeme v letošním roce i otevření zhruba deseti nových poboček. Do dvou let bychom chtěli současnou sít 637 poboček rozšířit o desítky dalších. I když klienti provádějí čím dál víc finančních operací přes přímé bankovnictví, osobní obsluha je u některých služeb nenahraditelná,“ uzavřel Tomáš Vaníček, ředitel úseku Region západ.

Česká spořitelna má v současné době také 7 poboček, které jsou otevřeny 7 dní v týdnu. Tyto pobočky jsou umístěny ve vybraných obchodních centrech, klienti tak mohou i o víkendu vyřešit své finanční záležitosti, nejsou závislí na své emisní pobočce. Klienti mají dále k dispozici 14 Hypotečních center a také Klientské centrum, které je dostupné 24 hodin, 7 dní v týdnu. Zároveň mohou využít 1090 multifunkčních bankomatů nabízejících až sedm funkčností.