Hlavní navigace

Česká spořitelna úspěšně dokončuje svůj program Banka první volby

Od července roku 2006 naplňuje Česká spořitelna předsevzetí, která si stanovila v rámci strategického programu Banka první volby, jehož cílem bylo posílit a upevnit pozici ČS na trhu. Program, který se dotkl celé banky a přinesl desítky zásadních i drobnějších změn, nyní podle plánu končí s tím, že některé aktivity, které nastartoval, přejdou do běžného provozu banky.

Sdílet

Program Banka první volby splnil svůj cíl. Upevnil vedoucí pozici České spořitelny v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílil pozici a význam v oblasti služeb malým a středním firmám. Položil základy dalšího růstu a úspěchů České spořitelny a vytvořil podmínky pro další strategický rozvoj v letech 2008 – 2010.

V rámci tohoto programu jsme v relativně krátkém časovém rozmezí zavedli nejen desítky úspěšných, uživatelsky komfortních produktů a služeb, změnili klíčové procesy, ale otevřeli jsme také nová klientská informační a poradenská centra a zásadně jsme rozšířili naši distribuční síť, uvedl Martin Burda, manažer programu Banka první volby.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).