CRM systém České spořitelny, na jehož tvorbě se podílela společnost Capgemini, získal další významné ocenění

Systém řízení vztahů se zákazníky CRM / Data warehouse, který ve spolupráci s Českou spořitelnou navrhly společnosti Capgemini, Oracle a Siebel, zvítězil v rámci prestižního hodnocení Banker Technology Awards 2006 v kategorii „Customer Experience“. Jedná se v krátké době již o druhé ocenění, které tento systém získal – v dubnu letošního roku byl totiž v rámci hodnocení společnosti Gartner Group označen za nejlepší systém řízení vztahů se zákazníky mezi evropskými finančními domy.

Systém řízení vztahů se zákazníky CRM / Data Warehouse, který implementovala Česká spořitelna ve spolupráci se společnostmi Capgemini, Oracle a Siebel, získal v ocenění Banker Technology Awards 2006 první místo v kategorii „Customer Experience Award“. Ocenění Banker Technology Awards uděluje každým rokem časopis The Banker na základě průzkumu názorů expertů na problematiku finančních služeb.

„Ocenění Banker Technology Awards jsou udělována za inovativnost a technickou dokonalost aplikací a služeb implementovaných finančními institucemi. Jeho cílem je upozornit na nejlepší řešení a best-practices uplatňované v oblasti finančních služeb. Jsme velmi potěšeni, že systém, na jehož tvorbě jsme se podíleli, byl oceněn na základě takových kritérií,“ uvedl Patrik Horný, generální ředitel společnosti Capgemini pro Českou republiku.

V rámci implementace systému došlo k centralizaci více než dvaceti zdrojových systémů do jedné informační databáze tak, že nyní v rámci České spořitelny funguje jednotný a přehledný informační systém s informacemi o klientech. Byly propojeny informace o veškerých aktivitách retailových i korporátních klientů pod křídly České spořitelny (bankovní účty, pojištění, investiční účty, leasing, stavební spoření, apod.), což umožňuje pracovníkům banky nabízet klientům služby přesně podle jejich potřeb. Za tímto účelem bylo také proškoleno více než 8 000 zaměstnanců banky.