Credium je třetí mezi společnostmi financujícími automobily

[Tisková zpráva] Společnost Credium i po prvním čtvrtletí letošního roku potvrdila třetí pozici mezi společnostmi financujícími osobní a užitkové vozy do 3,5 tuny, kam vystoupala už loni. To jen podtrhuje správný trend činnosti této společnosti.

V letošním prvním čtvrtletí poklesl trh celkového nebankovního financování automobilů do 3,5 tuny o 5,5 %, ale Credium naopak dosáhlo růstu o 5,7 % a současně zaznamenalo nárůst tržního podílu ve financování nových osobních a užitkových vozů na 11,6 % (oproti 10,7 % v 1. čtvrtletí 2009). V absolutních číslech to znamená financovanou částku ve výši 677 mil. Kč proti 596 mil. Kč v 2009, což je růst o 81 mil. Kč. To jsou více než dobré výsledky, kterými společnost upevnila, ale současně i posílila 3. místo na trhu financování vozů do 3,5 t ve statistice České leasingové a finanční asociace.  Současně vzrostl podíl Credia na neleasingovém (úvěrovém) financování nových osobních vozů za toto období z 11,7 na 16,4 %.

Kromě důsledné spolupráce s dealery Credium přisuzuje tento výsledek atraktivní nabídce pro koncové zákazníky i ve značkovém financování řady automobilových značek: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Mazda a Hyundai.

V prvním čtvrtletí letošního roku začalo Credium poskytovat v ČR exkluzivní financování i pro užitkové vozy značky ISUZU. „Jsem si jist, že spolupráce se společností Credium  bude pro značku ISUZU přínosem,“ říká Ivan Růžička, zástupce společnosti ISUZU SALES DEUTSCHLAND pro Českou republiku a Slovensko. „Nejenže Credium zajistí kvalitní finanční služby pro naše partnery, tedy celou síť autorizovaných prodejců ISUZU, což považujeme za nesmírně důležité i z hlediska budoucího fungování společnosti na českém trhu, ale i zákazníci určitě ocení výhodné akční nabídky, které ve spolupráci s Crediem brzy uvedeme na trh“.

Credium dnes spolupracuje s více jak osmi stovkami dealerů (značkové i neznačkové financování). Mnohým z nich financuje skladové zásoby.  Koncové zákazníky Credium získává pro své obchodní akce řadou benefitů, jako např.: nulové navýšení, snížená úroková sazba, slevy na pojištění, pneumatiky nebo zabezpečení zdarma a u značkových financování často i snížení pořizovací ceny vozidla.

„V letošním roce pracujeme na rozšíření portfolia spolupracujících dealerů. Příležitost vidíme i v rozšíření značkového financování – kvůli finanční krizi pravděpodobně některé leasingové společnosti opustí český trh a my hodláme tyto díry na trhu rychle obsadit. Dnes můžeme hovořit jen o rozšíření značkového financování užitkových vozů ISUZU i na Slovensko, které je před podepsáním smlouvy. Tento trh obchodně obsluhujeme  prostřednictvím dceřiné společnosti Credium Slovakia. Koncoví zákazníci vítají zkvalitněné úvěrové finanční produkty, které zaznamenávají boom a v portfoliu finančních produktů Credium dnes zaujímají 77% podíl, současně se tím připravujeme na změny, které přinese nový zákon o spotřebitelském financování“, říká Petr Neužil, obchodní ředitel společnosti Credium.

Význam společnosti Credium v ČR jistě také podpořila fúze francouzské mateřské společnosti Sofinco se společností Finaref k 1. dubnu 2010. Vzniklou společnost Crédit Agricole Consumer Finance je třeba vnímat jako nového leadera  na trhu spotřebitelského financování jak ve Francii, tak i v Evropě.  Na konci minulého roku spravovala 75,8 miliard EUR, má zastoupení v 21 zemích, pozici číslo jedna na několika trzích a 26,5 miliónu zákazníků. Zaujímá dominantní postavení ve všech oblastech spotřebitelského financování – přímý prodej, splátkový prodej, e-shopy, pojištění a makléřství.