ČPP předává vozy Škoda Fabia výhercům soutěže „Pojisti a vyhraj 10x auto“

Česká podnikatelská pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) zveřejnila výsledky spotřebitelské soutěže „Pojisti a vyhraj 10x auto“, která byla nosným tématem kampaně povinného ručení pro sezónu 2009.

Česká podnikatelská pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group ukončila v únoru vyhodnocením deseti výherců spotřebitelskou soutěž „Pojisti a vyhraj 10× auto“. Každý výherce získal vůz značky Škoda Fabia a povinné ručení na jeden rok zdarma. Slavnostní předání vozu jejich novým majitelům se uskuteční ve dnech 5. až 13. března 2009 na regionálních ředitelstvích České podnikatelské pojišťovny po celé ČR.

Výherce jsme kontaktovali telefonicky a gratulovali jim k výhře. Někteří v první chvíli vůbec nemohli uvěřit tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. Pro všechny bylo oznámení o výhře velmi příjemným překvapením, říká manažerka marketingu Jolana Kolaříková. Samozřejmě nás velmi těší, jestliže se klient při výběru pojišťovny rozhodne právě pro ČPP. Tyto akce jsou jednou z příležitostí, jak můžeme našim klientům poděkovat za jejich důvěru a společně s nimi se radovat z výhry o takto hodnotné ceny. V době trvání soutěže bylo sjednáno přes 170 tisíc nových smluv, vážíme si přízně každého z těchto klientů bez rozdílu – a garantujeme jim ty nejlepší služby. Spokojený klient je pak tou největší výhrou pro nás, doplňuje Kolaříková.

Spotřebitelská soutež byla nosným tématem kampaně pro novou sezónu povinného ručení a probíhala od 1. října do 31. prosince 2008. Zúčastnit se měli možnost klienti, kteří v období od 1. října do 31. prosince 2008 uzavřeli pojištění u ČPP, splnili podmínky pro zařazení do soutěže a odevzdali vyplněný soutěžní kupon na některém z obchodních míst České podnikatelské pojišťovny.

Česká podnikatelská pojišťovna si udržuje velmi silnou pozici na trhu s povinným ručením v České republice. Meziročně navýšila počet pojištěných vozidel o více než 160 tisíc ks, což znamená nejen prvenství mezi pojišťovnami za rok 2008, ale i nejlepší výsledek z celého pojistného trhu za posledních 5 let. S celkovým množstvím 830 tisíc pojištěných vozidel si ČPP posílila třetí pozici v žebříčku domácích pojišťoven a současně navýšila svůj tržní podíl již na 13 pct.

Progresivní nárůst počtu uzavřených smluv pokračuje i v roce 2009, během prvních dvou měsíců letošního roku si pojištění pro své vozidlo sjednaly u České podnikatelské pojišťovny další desetitisíce řidičů.